خبرهای داغ:

بخش عمده تقویت هویت دینی و مذهبی در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه بخش زیادی از تقویت هویت دینی و مذهبی بر عهده آموزش و پرورش است، گفت: بخش زیادی از این کار در مدارس و کلاس‌های درس و ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۷۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

عبدالله حبیبی در مراسم اجتماع بزرگ مواکب اربعینی فرهنگیان خوزستان با بیش از ۵۰ موکب که امشب (۲۵ مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهاد تعلیم و تربیت وظیفه دارد در عرصه‌های فرهنگی، نقش فعال داشته باشد و بخش زیادی از تقویت هویت دینی و مذهبی بر عهده آموزش و پرورش است.

 

وی افزود: بخش زیادی از این کار در مدارس و کلاس‌های درس و ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین اتفاق می‌افتد اما ایجاد چنین فضاهایی به برکت وجود مذهب تشیع، برنامه‌هایی از جمله جشن‌های بزرگ مانند عید غدیر خم یا مراسم‌هایی مانند تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این ظرفیت‌ها می‌تواند استعداد دانش‌آموزان را شکوفا کند و زمینه‌ای ایجاد کند تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با استفاده از این ظرفیت هویت‌های دینی را تقویت کنند.

 

حبیبی بیان کرد: این برنامه برای اولین بار با تلاش نواحی چهارگانه و اداره‌کل اموزش و پرورش در اهواز انجام و ۵۰ موکب راه‌اندازی شده است.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار