خبرهای داغ:

مادر شهیده فاطمه فرجیان به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهیده فاطمه فرجیان از شهدای عملیات تروریستی داعش در شهر حله عراق به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مادر شهیده فاطمه فرجیان از شهدای عملیات تروریستی داعش در شهر حله عراق به فرزند شهیدش پیوست.

 زنده‌یاد حاجیه‌خانم قمر نوروزی مادر شهیده فاطمه فرجیان پس از سال‌ها تحمل رنج فراق، در سن ۷۴ سالگی به فرزند شهیدش پیوست و میهمان او شد.

پیکر پاک این مادر گران‌قدر عصر امروز پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور رامهرمز در این شهر برگزار شد.

جمعی از مسئولان محلی نیز در آیین تشییع پیکر پاک مادر شهیده فاطمه فرجیان حضور داشتند و با خانواده داغدار آن عزیز سفرکرده ابراز همدردی کردند.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان شهیده فاطمه فرجیان تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

شهیده فاطمه فرجیان در روز هشتم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۱ در رامهرمز دیده به جهان گشود و در زمستان سال ۱۳۹۵ همراه با جمعی از بانوان خوزستانی هم‌زمان اربعین حسینی راهی کربلای معلی شد.

در راه بازگشت از کربلای معلی در تاریخ چهارم آذرماه سال ۱۳۹۵ در شهر حله عراق به فیض به شهادت نائل آمد و نامش در زمره شهدای اسلام ثبت شد.

شهیده فاطمه فرجیان در سن ۴۴ سالگی شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاکش پس از تشییع در قطعه شهدای حله گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار