رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان آزادگان را نماد مقاومت و پایمردی برای تمام تاریخ ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حاشیه نشست تبیینی و هیأت اندیشه ورز بسیج رسانه فومن با اشاره به ٢۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور سرافراز ایران اسلامی اظهار کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی صبر در برابر زورگویان عالم را معنایی دیگر بخشیده و اراده فرزندان این مرز عزیز را به رخ دنیا کشانده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند، گفت: این روز تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادآور وعده پیروزی و نصرت خدا که همانا «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه اسارت در بند دشمن و احساس جاماندن از قافله شهدا صبری الهی می‌خواست، افزود: سنگر داران پرچم پرافتخار ایران عزیزمان، با همه وجود خود امانتداری کردند و دشمنِ بعث را به خاک ذلت نشاندند و خواب‌های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این برهه علاوه بر ستایش استقامت آزادگان سرافراز کشورمان باید به صبر و پایداری خانواده‌های آنان نیز بالید چرا که با ایستادگی خود شکوهِ مقاومت را در تاریخ پرغرور این ملت ثبت کردند.

 

پارسا با بیان اینکه در روزهای پیروزی و مقاومت مردم ایران پس از جنگ تحمیلی، ناگاه خبری تمام ایران اسلامی را فراگرفت و جامعه رسانه‌ای آن روزها خبری از جنس «اشک» و «لبخند» را به دنیا مخابره کردند، اضافه کرد: خبرمخابره شده آن روزها نماد مقاومت و پایمردی ملت صبور ایران اسلامی برای تمام تاریخ ایران اسلامی شد نمادی که الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان شد.

آزادگان الگویی مستحکم برای تمام آزادی خواهان جهان هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار