خبرهای داغ:

برگزاری همایش قرض نیکو در استان خوزستان

چهارمین همایش ملی قرض نیکو در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان در این همایش گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار فقره تسهیلات با هدف توانمندسازی و گره‌گشایی به نیازمندان و مددجویان خوزستانی درقالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال دراستان ازسوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

 

جمال شیبه بیان‌کرد: اقدامات صندوق، جذب منابع مردمی در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، ودیعه مسکن، خرید، تعمیرات و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی و ارائه تسهیلات درمانی و فرهنگی به نیازمندان جامعه است. با توجه به نام گذاری امسال به نام "جهش تولید با مشارکت مردم"، خیرین و نیکوکاران استان به ویژه شرکت ها، سازمان ها، صنایع و... را در قالب طرح مسئولیت اجتماعی به سرمایه گذاری در صندوق امداد ولایت استان دعوت کرد.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خوزستان نیز در این همایش چشم انداز و هدف گذاری سال جدید را اعطای ۱۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان عنوان کرد و گفت: بخشی از تسهیلات از طریق بانک‌های عامل مهر و رسالت با هدف توانمندسازی و گره‌گشایی درقالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

منصوری با اشاره به راه اندازی شعبه مجازی صندوق امداد ولایت اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۱۴ هزار فقره درخواست افتتاح حساب، صدور کارت بانکی المثنی و فعال سازی اینترنت از طریق شعبه مجازی صندوق استان انجام گردیده که به لحاظ حجم و تعداد خدمت انجام گرفته خوشبختانه استان خوزستان رتبه نخست را در بین سایر استان‌های کشور کسب کرده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار