خبرهای داغ:

برداشتن گام‌های عاشقانه با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی

چهاردهمین پیاده روی گام‌های عاشقانه با حضور خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۳۶۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس در حاشیه پیاده روی گام های عاشقانه گفت : چهاردهمین پیاده روی گام های عاشقانه با حضور خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ، کلانتری رئیس گروه توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیر تربیت بدنی و اعضای دفتر تربیت بدنی شهرداری شیراز و هیئت رئیسه و رئیس کمیته ورزش روزانه و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس از باغ ملی به سمت حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع ) برگزار شد .

وی افزود : گام های عاشقانه از طرح های ارزشمند آموزشی و فرهنگی فدراسیون ورزش های همگانی در راستای آماده سازی زائرین بزرگ ترین پیاده روی جهان در اربعین حسینی است که تا دوم شهریور ادامه خواهد داشت .

جعفری گفت: در سفر دو روزه رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به شیراز ضمن ارزیابی عملکرد و اجرای طرح های هیات ورزش های همگانی فارس از زیر ساخت های همگانی و ایستگاه های صبحگاهی و عصرگاهی بازدید کرد ، وی ضمن حضور نشست هم اندیشی و رونمایی از طرح ورزش و مردم با حضور شهرداران ، روسای شهرستان های ورزش و جوانان و هیات های همگانی سراسر استان فارس ، عملکرد دستگاه های متولی ورزش همگانی خاصه سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان فارس و چوبینی سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس را مثبت قابل تقدیر دانست .

وی افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه و بررسی افق های پیش روی همگانی کشور و تشریح برنامه های آتی و کارشناسی و بلند مدت با هدف کنترل و کاهش بیماری های غیر واگیر با حضور ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه از دیگر برنامه های رییس فدراسیون ورزش های همگانی در سفر خود به شیراز بود .

 رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود : در سال گذشته اجرای برنامه های ورزشی با پیوست های فرهنگی از اموری بود که کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس انجام داد.

جعفری افزود: توزیع بسته های معیشتی، اردوهای جهادی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، پویش های فرهنگی، محیط زیست ، نذر خون ، کاهش مصرف آب و برق و تولید محتواهای فرهنگی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از جمله اقدامات صورت گرفته در هیات ورزش های همگانی استان فارس بود که کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس پیگیری و انجام شد .

وی با اشاره به طرح گام های عاشقانه گفت : این طرح تا ۲۵ مردادماه ۱۴ پیاده روی در سراسر استان برگزار و هدایای ارزشمندی در این پیاده روی ها با مشارکت ارزشمند شهرداری ها و خیرین ورزشی سراسر استان فارس به مردم اهدا شد .

وی با اشاره به ادامه دار بودن طرح تا دوم شهریور گفت : در حاشیه پیاده روی گام های عاشقانه، پیاده روی اصولی و نکات آموزشی جهت آماده سازی عموم مردم در پیاده روی اربعین تشریح شد و اهتمام کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس اجرای پیوست های فرهنگی درکنار ورزش همگانی است .

جعفری، از اداره کل ورزش و جوانان فارس، شهردار شیراز ، سرپرست هیات ورزش های همگانی و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و هیئت رئیسه و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس که زحمات بی دریغی را برای نشاط اجتماعی ، امید آفرینی و سلامت عمومی متحمل می شوند تقدیر کرد .

انتها یپیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار