حجت الاسلام والمسلمین سالاری در دیدار با ازاده سرافراز شاهی جرگه ناروئی ؛

آزادگان بهترین سربازان انقلابند

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان فاریاب به همراه جانشین  سروان اتشکده فرمانده حوزه حضرت روح الله (ره)  در دیدار با ازاده سرافراز شاهی جرگه ناروئی دیدار کرد
کد خبر: ۹۶۲۱۴۰۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سالاری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان فاریاب به همراه سروان محمدی جانشین  سروان اتشکده فرمانده حوزه حضرت روح الله (ره)  در دیدار با ازاده سرافراز شاهی جرگه ناروئی ضمن قدردانی از همه ازادگان و زحمات و رنجهای که این عزیزان  در اسارت و غربت متحمل شده اند به بیاناتی از مقام معظم رهبری در مورد ازادگان استناد کردند و بیان داشتند که آزادگان، بهترین سربازان انقلابند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سالاری گفت: آزادگان، آزموده‌ترین فرزندان این ملتند. آزادگان، شایسته‌ترین افراد براى دفاع از انقلاب و نظام جمهورى اسلامیند. آزادگان، مورد امید و اعتماد این نظام به حساب مى‌آیند و باید براى کارهاى آینده هم به حساب بیایند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان فاریاب خاطر نشان کرد: اگر دشمنى در مقابل انقلاب یا در مقابل نظام جمهورى اسلامى قد عَلَم کند، اول کسى که باید مشت بر سینه او بزند، آزاده است؛ چون آزاده بیشتر از همه، براى حفظ این نظام رنج کشیده است. او بیشتر از همه تجربه کرده است؛ خودش را بهتر مى‌شناسد و محنت‌پذیرى خود را در روزهاى سخت آزمایش کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار