فلسطین آزاد نمی شود مگر با پرچمداری شیعه

فرمانده سپاه ساری: دشمن در تلاش است بتواند نقش ولی فقیه در جامعه را به فراموشی، کم رنگی و بی اثری کشاند تا با این روش نظام اسلامی را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۶۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار سپاه ساری در آئین تکریم و معارفه فرمانده مانده حوزه خاتم الانبیاء گفت: در ماجرای خانه نشینی امیر المومنین(ع)،  این جریان بظاهر بوسیله اهل دین رقم خورد، اما پشت همه اینها جریان یهود بود و امروز هم  اختلاف افکنی با هدف براندازی با ابزار ثروت و قدرت توسط یهود مدیریت و اجرا می شود.

فرمانده سپاه مرکز مازندران به نقل از شهید سلیمانی اظهار داشت: فلسطین آزاد نمی شود مگر با پرچمداری شیعه و همراه کردن ملتها، لذامنطق ما منطق جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت است.

وی یادآور شد: دشمن در میدان، حریفِ حزب الله کوچک هم نمی شود لاکن دست به جنایت علیه بیگناهان، زنان، پیران، بیماران و اماکن مسکونی و ... می زند.

شریفی با اشاره به رویکرد انقلابی رئیس جمهور منتخب ملت اسلامی ایران گفت: رئیس جمهور عزیز و انقلابی ما، دکتر پزشکیان در حمایت از جریان مقاومت  منطقه، در گفتگوهای تلفنی با سران کشورها،همواره بر حمایت از جبهه مقاومت، مظلومان و تنبیه و مجازات صهیونیست و استکبار جنایتکار تاکید دارد که این مهم جای تقدیر دارد و انشالله تا پایان عمر دولتش این گفتمان و جریان ادامه یابد.

فرمانده سپاه ساری بیان کرد: دشمن در تلاش است بتواند نقش ولی فقیه در جامعه را به فراموشی، کم رنگی و بی اثری کشاند تا با این روش نظام اسلامی را از بین ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار