مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل:

صداوسیما به هر شکلی دنبال جذب مخاطب نیست

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: صداوسیما به عنوان رسانه ملی به هر شکلی نمی‌خواهد برای برنامه‌هایش مخاطب جلب کند.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

صداوسیما به هر شکلی دنبال جذب مخاطب نیست

به گزارش خبرنگار اردبیل، سیدمحسن لطیفی ظهر شنبه در مراسم تجلیل نیروی انتظامی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: صداوسیما در کنار سایر رسانه‌ها تلاش می‌کند تا به تولید امنیت پایدار کمک کند و در این زمینه خود را موظف به همراهی و همکاری با فراجا می‌داند.

وی انتشار اخبار درست، واقعی و مستند به پژوهش و تحقیق را کار خطیر رسانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ما حق نداریم بی محابا نسبت به انتشار مطالب و موضوعات غیرواقعی و التهاب آور دست زده و یا به نوعی پرده دری و بی ادبی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل افزود: تبلیغات رسانه‌های بیگانه با ماهیت مشخص جز انحراف افکار عمومی نتیجه‌ای به همراه ندارد و آنهایی که کشته سازی را در این کشور تبلیغ می‌کنند چرا از ۴۰ هزار شهید غزه سخن به میان نمی‌آورند.

لطیفی بیان کرد: باید رسانه‌ها با مسیر درست افکار عمومی را به نحوی به سمت واقعیت‌ها حرکت داده و کار مهندسی و تنویر افکار عمومی را انجام دهند تا ما بتوانیم با اخلاق مداری به دنبال جذب مخاطب باشیم.

وی به تنوع مأموریت‌های نیروی انتظامی به عنوان حافظان تأمین امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان دیدبانان سنگر فرهنگی و رسانه‌ای باید وظیفه خطیر خود را در برابر خنثی کردن همه هجمه‌ها انجام داده و به تقویت مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی کمک کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل افزود: البته مشکلاتی نیز همچون وانت بارهای میوه فروش شهروندان ما را رنج می‌دهد و خبرنگاران از سر دلسوزی در این باب مطالبی را منتشر می‌کنند که ضرورت دارد جلوی سوءاستفاده کنندگان در این زمینه گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار