خبرهای داغ:

افتتاح برخی واحدهای نهضت ملی مسکن سهند در هفته دولت/سازندگان مطابق شرایط و قوانین برنامه خود را پیش ببرند

تبریز- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند  با ارزیابی آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از افتتاح برخی از واحدها در هفته دولت سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۵۹۵
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با حضور مدیران و سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به بررسی چالش‌های پیش‌روی پروژه‌های این شهر جدید از جمله چالش‌های مرتبط با عدم تکمیل آورده توسط متقاضیان، تزریق تسهیلات بانکی، مشکل جابه‌جایی حساب بین بانک‌ها و... پرداخت.

 وی خطاب به سازندگان اعلام کرد: روند تعیین واحد برای متقاضیان دارای بیشترین امتیاز در پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شود.

سعیدی با اشاره به این‌که هیچگونه اهمال‌کاری در اجرای پروژه‌ها قابل قبول نبوده و سازندگان مطابق شرایط و قوانین برنامه خود را پیش ببرند، اضافه کرد: راهکارهای لازم نیز جهت جذب حداکثری آورده متقاضیان و تزریق به پروژه جهت تسریع در روند اجرا انجام شود.

وی بر برنامه‌ریزی از سوی سازندگان و همچنین تامین و دپوی مصالح موردنیاز به ویژه سیمان جهت کاهش هزینه‌های ساخت، تاکید کرد: در رابطه با افزایش سهمیه سیمان برای واحدهای نهضت ملی مسکن رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد، چراکه حجم عملیات عمرانی در پروژه‌ها بسیار بالا است.

سعیدی خطاب به سازندگان تاکید کرد: سریعا محوطه‌سازی و جدول‌گذاری در بلوک‌های در آستانه افتتاح تکمیل شده و همچنین انشعابات داخل سایت نیز به سرعت انجام شود.

وی با بیان این‌که در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید کاری ماندگار برای سهند انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در راستای خدمت رسانی به ساکنان فاز۴ نیز اقدامات لازم جهت ایجاد مسیر تفرجگاهی به هشت بهشت انجام می‌شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار