خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

توجه ویژه در حوزه گردشگری سلامت داریم

همدان-استاندار همدان بابیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت توجه ویژه داریم، گفت: برای رفع نیازمندی‌های حوزه سلامت همدان و غرب کشور بیمارستان هزار تخت خوابی را پیگیر هستیم که زمین آن در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
توجه ویژه در حوزه گردشگری سلامت داریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین گرامیداشت روز پزشک در آرامگاه بوعلی‌سینا همدان با تبریک روز پزشک و تبریک ثبت جهانی هگمتانه اظهار کرد: همگرایی همه دستگاه‌ها در سطح استان باعث ثبت جهانی هگمتانه شد یادگاری ارزشمندی از دولت سیزدهم برای استان به یادگار ماند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور شهید به استان محقق شد، گفت: در این دولت پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری و افتتاح رسید که یکی از این پروژه‌های مهم و اثرگذار بیمارستان کودکان اکباتان بود که جا دارد برای تلاش و همتی که در افتتاح این پروژه و دیگر پروژه‌های ارزشمند حوزه سلامت صورت گرفت از دکتر مجذوبی و تیم همراه ایشان تشکر کنم.

استاندار همدان با بیان اینکه اولین اقدام دولت سیزدهم در حوزه سلامت مقابله با کرونا بود، عنوان کرد: در هفته دولت در سطح استان همدان ۱۰ پروژه بهداشتی درمانی افتتاح خواهد شد و ۲ پروژه بزرگ کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ههمدان ظرفیت‌ بالایی در حوزه پزشکان دارد، ابراز کرد: پزشکان ما در سطح ملی و بین الملل مطرح هستند و مایه مباهات و افتخار است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت توجه ویژه داریم، مطرح کرد: برای رفع نیازمندی‌های حوزه سلامت همدان و غرب کشور بیمارستان هزار تخت خوابی را پیگیر هستیم که زمین آن در اختیار علوم پزشکی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اخذ مجوزها و آماده‌سازی زمین زمان‌بر است عنوان کرد: در ملایر هم یک بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار همدان با بیان اینکه انتقال آب به استان در بحران کم‌آبی یکی از دستاوردهای دولت مردمی بود که امسال هیچ‌کس کمبود آب احساس نکرد، ابراز کرد: به رییس جمهور و وزرایی که روز گذشته موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی شدند تبریک می‌گویم و امیدوارم توفیقات روزافزون در مسیر سربلندی ایران عزیز، نصیب دولتمردان و مردم ایران شود.

وی با بیان اینکه با همت و تلاش دولت مردمی و شورای فرهنگ عمومی ثبت روز همدان در تقویم ملی انجام شد، ادامه داد: ثبت جهانی هگمتانه نیز فضای مناسبی برای ادامه فعالیت‌های گردشگری فراهم کرده که در بین هزار و 900 اثر تاریخی، جایگاه هگمتانه بسیار ویژه است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: باید برای ثبت جهانی گنجنامه و غار‌علیصدر تلاش کنیم چرا که مایه فخر بشریت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار