مطالبات گندم‌کاران اردبیل تا پایان شهریور پرداخت می‌شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، از تولید نزدیک به ۴۲۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: تا پایان شهریورماه تمامی مطالبات گندم‌کاران پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۷۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
مطالبات گندم‌کاران اردبیل تا پایان شهریور پرداخت می‌شود
غفور آقایی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل با وجود ۶۰ هزار هکتار گندم آبی و ۲۲۹ هزار و پانصد هکتار گندم دیم، موفق به تولید نزدیک به ۴۲۰ هزار تن گندم شده است.

خرید تضمینی گندم در استان اردبیل به ۳۵۸ هزار تن رسید

وی افزود: تاکنون ۳۵۸ هزار تن از این محصول به‌صورت تضمینی خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود این رقم به ۵۰۰ هزار تن برسد.آقایی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان بوده و متأسفانه به دلیل برخی مشکلات اداری، تأخیر هایی در پرداخت مطالبات کشاورزان ایجاد شده است.معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، با تأکید بر اینکه تا پایان شهریورماه تمامی مطالبات گندم‌کاران پرداخت خواهد شد، گفت: برخی از مطالبات به طور کامل پرداخت شده، برخی ۵۰ درصد و برخی دیگر ۳۰ درصد پرداخت شده است. علت اصلی این تأخیرها، عدم ثبت‌نام برخی کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی است.وی افزود: کسانی که تا ۲۱ مرداد گندم خود را تحویل داده‌اند، ۳۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. همچنین افرادی که گندم خود را با نام افراد دیگری فروخته‌اند، به دلیل عدم وجود نامشان در سامانه، با مشکل در دریافت مطالبات خود مواجه شده‌اند.

پرداخت نشدن مطالبات ۲۳ میلیارد تومانی کشاورزان اردبیل به دلیل نقص در ثبت‌نام

آقایی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۳ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان به دلیل عدم ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی پرداخت نشده است، تأکید کرد: کسانی که به‌موقع گندم خود را تحویل داده‌اند و نامشان در سامانه ثبت شده است، مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.وی در پایان گفت: ما تا ۳۴ درصد از مطالبات کشاورزان را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم تا پایان شهریورماه، تمامی مطالبات پرداخت شود. همچنین، دولت ۴۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران در سراسر کشور اختصاص داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها