خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

طرح شهید عجمیان طرحی برای بهسازی و شاداب سازی مدارس

تبریز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر لزوم همیاری و همکاری مدیران مدارس در طرح شهید عجمیان، این طرح را طرحی برای بهسازی و شاداب سازی مدارس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۹۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  فرهاد فرهودی در جلسه هماهنگی و ارزیابی طرح شهید عجمیان که با حضور معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارپردازان نواحی و مناطق آموزشی استان برگزار شد، ضمن تاکید بر تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران امر در این طرح گفت: انجام چنین کاری در نظام تعلیم و تربیت استان بی سابقه است، چرا که نگاه ما در طرح شهید عجمیان، نگاهی مشارکتی است و خدمت و بهسازی و شاداب سازی مدارس بیشتر، اصلی ترین هدف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی است .

وی ضمن اشاره به وظایف مدیران مدارس در این طرح گفت: انتظار ما از مدیران مدارس، همکاری و همیاری در این طرح و کمک به مدارسی است که توان مالی پایینی دارند.

فرهودی افزود: اجرا و تکمیل هر چه بهتر طرح شهید عجمیان در این زمان کوتاه، نیازمند رویکردی جهادی در نواحی و مناطق آموزشی استان بوده و تلاش شبانه روزی، اصلی ترین نیازمندی طرح شهید عجمیان است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: ما در اداره کل نوسازی مدارس، فرصتی برای تامل نداریم و نوسازی مدارس تا پایان مهر ماه تعطیلی ندارد.

این مقام مسئول در نظام تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: دقت و عملکرد خوب در این طرح،  نتیجه ی استمرار در سالهای آتی را در پی خواهد داشت و امیدواریم تا این طرح را نیز به خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار