خبرهای داغ:

یک هزار و ۶۰۵ طرح دهیاری‌های خوزستان آماده بهره برداری است

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: یک هزار و ۶۰۵ طرح دهیاری‌های استان خوزستان برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۷۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

مرتضی باوی بیان کرد: این تعداد طرح همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر و با همت مدیران جهادی و انقلابی در بخش‌های عمرانی، زیربنایی، اشتغالزایی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات توسط دهیاری‌ها با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۸۳۱ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری روستائیان استان خوزستان قرار می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا در اجرای طرح‌ها افزود: یکی از اولویت‌های ما اشتغالزایی در روستاهای استان بوده و اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: کارآفرینان استان می‌توانند برای ایجاد شغل روستایی از تسهیلات تبصره ۱۸ با بهره چهار درصد، بازپرداخت چهار ساله و تنفس یکساله بهره‌مند شوند.

وی افزود: اقدامات دولت در چند سال اخیر در بخش توسعه و محرومیت‌زدایی از روستاهای خوزستان بی‌نظیر بوده است و امیدواریم این مهم با شتاب بیشتری دنبال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار