رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

شهادت؛ مزد جهادگران است که به هرکس ندهند

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در همایش گرامیداشت روز قشر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: پیشرفت شتابنده امروز کشورمان را مرهون ایثار و مجاهدت عزیزانمان در عرصه دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ حسن صنعتکاران رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در همایش روز قشر گفت: سهم بسیج ادارات در دفاع مقدس از ۲۳۰ هزار شهید ۱۰ درصد بوده است که از کارمندان مجاهدان از پشت میزهای خود برخاسته و لباس رزم پوشیدند.

سرهنگ حسن صنعتکاران گفت: مزد شهادت را به هرکسی نمی دهند بلکه شهادت، اجر و پاداشی است برای کسانی که بی اختیار و دور از دغدغه های مادی دنیا دل به عرصه جهاد می زنند.
مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور با تبیین مسئله مهم جهاد در دوران طلایی دفاع مقدس که منجر به تربیت انسان های بزرگ شد، افزود: در دفاع مقدس با سه جهاد اصغر، اکبر و جهاد کبیر که رهبر معظم انقلاب در خصوص آن تبیین نمودند روبه رو بودیم.
وی افزود: در جهاد اصغر نیروهای جهادی و مبارز ما با دشمنی خونخوار و متجاوز بعثی رو در رو شده و آن را از خاک خود بیرون راندند. جهاد اکبر، جهادی بود که جوانان و نوجوانان در شرایط و اقتصائات روحی و جسمی خود وارد عرصه جهاد اصغر می شدند. جهاد کبیر که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند و ما از آن غفلت کردیم این است که امام جامعه از دشمن تبعیت نمی کند و با ظلم و استکبار مبارزه می کند. برای همین دفاع ما، دفاع مقدس نام گرفت.
سرهنگ صنعتکاران با اشاره به این که نمی بایست با این دیدگاه از دشمن تبعیت کرد، گفت: حاصل امنیت پایدار و پیشرفت کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علم و صنعت و دفاع، جان فشانی هایی بود که عزیزان ما در دفاع مقدس نمودند. 
وی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای مهمی که در این چند دهه پس از جنگ بدست آورده و این عزیزمان قوی شدن است در پنج حوزه کشاورزی، دفاعی، ارتباطات، پزشکی، فرهنگی و علمی خلاصه نمود.
مسئول بسیج ادارات و کارمندان کشور در ادامه افزود: تقابل تمدن ها از مهم ترین مسائل روز دنیا می باشد که امروز در تقابل با تمدن غرب و استکبار جهانی تمدن اسلام قرار گرفته است. اندیشمندان و متفکران فیلسوف بر این عقیده اند که تمدن اسلام در آینده پیروز و بر سایر کشورهای متمدن دنیا چیره خواهد شد.
سرهنگ صنعتکاران در پایان با اشاره به این که ما نیز بایستی به سوی آینده تمدن اسلامی حرکت نماییم، بیان داشت: اسراییل با کشتن چهل هزار انسان در غزه تلاش دارد تا این تمدن نوین اسلامی را در گلوگاه از نفس بیندازد اما سیمای پیروزی و موفقیت در این هدف را در دشمنان اسلام با گذشت وقایع دردناک غزه و فلسطین نمی بینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار