در راستای طرح جهاد آبرسانی

آیین افتتاح آبرسانی به روستاهای بیش از ۳۰۰۰ خانوار در رشت

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی طرح آبرسانی به بیش از ۳۰۰۰ خانوار روستاهای سراوان، قاضیان، دهبنه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

آیین افتتاح آبرسانی به روستاهای بیش از ۳۰۰۰ خانوار در رشت

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان در آخرین روز از هفته دولت در راستای طرح جهاد آبرسانی آیین افتتاح آبرسانی به روستاهای سراوان، قاضیان، دهبنه با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان ،استاندار نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان برگزارشد.

 

 سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح آبرسانی در سراوان با گرامیداشت یاد خاطره شهدا به ویژه شهیدان باهنر، رجایی و رئیسی از همراهی، هماهنگی ، رایزنی و فعالیت مسئولان در رفع مشغکل مردم سراوان قدردانی کرد 

 

وی با اشاره به ماندگاری نام شهدا به ویژه شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: ماندگاری نام شهدا نشان می‌دهد که ماندگاری نام نیک هر مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عملکرد او ، اخلاص و مسئولیت پذیری او در خدمت است. 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان خدمت مجموع سازمان بسیج سازندگی به مردم را توفیق دانست و گفت:رهبر معظم انقلاب در جلسه با دولت چهاردهم ،حضور و خدمت در نظام مقدس و پیشرفت آن را فرصت و همچنین خدمت دولتمردان به مردم را توفیق بیان کردکه باید شاکر بود.

 

 

سرتیپ دوم پاسداردامغانی با تاکید به وفاق و همدلی در خدمت به مردم افزود: در رفع مشکلات و محرومیت‌ها، وفاق ـ همدلی و اراده مسئولین ،نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مسئولین نظامی ضروری است.

 

پروژه آبرسانی برای ۳۹۲۶ خانوار منطقه و ۱۱/۸۰۰ نفر به طول۴۰۸۸ با اعتبار ۹۰میلیاردریال بامشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به بهره برداری رسید.

 

آیین افتتاح آبرسانی به روستاهای بیش از ۳۰۰۰ خانوار در رشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار