فراخوان ملی سوگواره سقا

رحمن مجرد دبیر دومین سوگواره ملی عکس عاشورایی «سقا» از تمید فراخوان ملی این سوگواره خبر داد و گفت: علاقمندان تنها تا 15 شهریور فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵

فراخوان ملی سوگواره سقا

وی با بیان اینکه فراخوان دومین دوره سوگواره ملی عکس عاشورایی «سقا» تیرماه به صورت سراسری در خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های تخصصی عکس منتشر شده بود، گفت: این فراخوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و دفاتر انجمن سینمای جوان نیز بصورت ویژه در سراسر کشور منتشر شد.
مجرد به بخش های متنوع دومین سوگواره ملی سقا اشاره کرد و گفت:  بخش بخش اصلی این سوگواره با شرکت 60 عکاس استانی در قالب اردویی به مدت دو روز در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان اردبیل برگزار شد و شرکت کنندگان منتخب اثار خود را در مدت تعیین شده به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.
وی به بخش ملی دومین سوگواره عکس سقا اشاره کرد و گفت: این بخش ویژه عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای سراسر کشور بوده که علاقمندان می توانند تا 15 شهریور اثار خود در خصوص عزاداری مردم در ایام محرم  و صفر را جهت شرکت در سوگواره به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
دبیر دومین سوگواره عکس ملی سقا در ادامه سخنان خود به  بخش مردمی و عکس موبایلی (روایت سنت‌ها و آیین‌های عزاداری ماه محرم در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال اثار در این بخش نیز 31 مردادماه بود.
 مجرد تصریح کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود در بخش ملی این سوگواره را به شماره تلفن 09392363622 در شبکه اجتماعی تلگرام و یا نشانی الکترونیکی sagha.soghvare@gmail.com  ارسال کنند..
وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، حوزه هنری استان اردبیل، انجمن سینمای جوانان استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، صدا و سیمای مرکز اردبیل از جمله حامیان برگزاری دومین سوگواره عکس ملی سقا بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار