خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس عنوان کرد

پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج در تویسرکان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: سال گذشته اقدامات خوبی توسط بسیج در سطح شهرستان تویسرکان در حوزه اشتغالزایی صورت گرفت که از جمله آن پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات بود.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۹۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج در تویسرکان

سرهنگ طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تویسرکان در حاشیه برگزاری نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت نمونه شهرستان تویسرکان اظهار کرد:بسیج عصاره فضائل ملت ایران است و بسیجیان فرزندان سلحشور ملت و اسلام عزیز هستند که هرجا که انقلاب و اسلام و هرجا که ملت ایران نیاز داشته باشند متناسب با اقتضای علت در خدمت مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی افزود: بسیج به تناسب‌های مختلف در عرصه‌های گوناگونی در حوزه دفاع مقدس، امنیت، محرومیت‌زدایی، فرهنگی، اجتماعی و... نقش‌آفرینی کرده است و از همه این عرصه‌ها به لطف خدا سربلند بیرون آمده است .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به فعالیتهای پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه تویسرکان گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی توسط بسیج در سطح شهرستان تویسرکان در حوزه اشتغالزایی صورت گرفت که از جمله آن پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات بود.

وی ادامه داد: درکنار این امر برای کمک به تولید و اشتغالزایی ایجاد و راهاندازی ۸۰ صندوق قرض‌الحسنه در سطح پایگاه‌ها بود که این صندوق‌ها زمینه اشتغالزایی ۲ هزار و ۴۰۰ نفر را در سطح شهرستان فراهم کرده است .

فریادرس اضافه کرد: در سال گذشته بسیج در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) علاوه احداث کانال آبرسانی به ۴۰ روستای شهرستان مشکل آب شرب ۴۶ روستا در شهرستان را نیز مرتفع کرد.

وی عنوان کرد: در کنار این اقدامات جهادی، بسیج در حوزه‌های آموزش، تربیت، فرهنگی، هنری و نشستهای بصیرتی اقدامات خوب دیگری را انجام داده است که این دستاوردها را امروز در قالب نمایشگاه اسوه مشاهده میکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: طی این چند روز پایگاه‌های مختلف با بازدید از نمایشگاه از این کارهای صورت گرفته توسط پایگاههای برتر الگوبرداری کرده و آنها را عملیاتی خواهند کرد، همچنین پایگاه برتر شهرستانی به نمایشگاه استانی اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار