خبرهای داغ:

برگزاری اولین جشنواره استانی «فردخت» در کرمانشاه

فرشته همتی از برگزاری اولین جشنواره استانی فردخت در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره که درباره طراحی مانتوی ایرانی، اسلامی است به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۵۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرشته همتی از برگزاری اولین جشنواره استانی فردخت در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره که درباره طراحی مانتوی ایرانی، اسلامی است که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: برای برگزاری این جشنواره نهادها و ادارات زیادی با بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به صورت استانی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ادارات سال‌ها است که منتظر چنین جشنواره‌ای در سطح استان هستند، گفت: برای برگزاری این جشنواره کمیته‌های مختلفی برگزار شده است.

همتی با بیان اینکه آثار ارسالی توسط هیئت داوران متشکل از اساتید برجسته این حوزه ارزیابی خواهند شد، افزود: در پایان این مرحله، آثار برگزیده جهت حضور در جشنواره ملی کشوری فردخت، که به مناسبت هفته زن برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

همتی در خصوص محورهای رقابت توضیح داد: این رقابت شامل سه بخش اصلی است؛ نخست، بخش اثر است که شرکت‌کنندگان باید نمونه کارهای دوخته شده خود را ارائه دهند، دوم، بخش طراحی است که در آن ارائه طرح‌های دستی مدنظر قرار گرفته است، در نهایت، بخش تحقیق و پژوهش است که شرکت‌کنندگان باید آثاری علمی مرتبط با محورهای مشخص شده ارائه کنند.

ثبت‌نام

همتی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام اولیه در جشنواره ملی فرهنگی، هنری و پژوهشی فردخت می‌توانند از تاریخ ۲۳ مردادماه تا ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ به لینک https://d-kermanshah.nus.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=9484 مراجعه و به منظور اطلاع از اخبار جشنواره فردخت در کانال ایتای فردخت به نشانی https://eitaa.com/kermanshah_fardokhtfestival
با ما همراه باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در پایان بیان کرد: مهلت تحویل آثار ۳۰ شهریورماه تا ۵ مهرماه و مراسم اختتامیه مهرماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها