خبرهای داغ:
گفتگو با مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور

هزار گروه جهادی بسیج اصناف طی ۵ سال به هشت هزار گروه افزایش خواهند یافت

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه روز بسیج اصناف با عنوان «اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف» با حضور تعدادی از گروه‌های جهادی نمونه استان‌ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۵۲۶۴
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

 

 

سردار حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید عراقی که‌ سالروز شهادت وی‌ به نام «بسیج اصناف» نامگذاری شده است و در تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز بسیج اصناف بیان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه روز بسیج اصناف با عنوان «اولین رویداد ملی جهادگران بسیج اصناف» با حضور تعدادی از گروه‌های جهادی نمونه استان‌ها در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گروه‌های جهادی نمونه از میان قریب به هزار گروه جهادی بسیج اصناف در سراسر کشور انتخاب شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: در نمایشگاه علاوه بر حضور گروه‌های جهادی نمونه، از هر استان دو الگوی موفق کسب و کار (الگوهای خرد و خانگی و صنفی) معرفی می شوند .

وی افزود: همچنین در دومین روز این رویداد نیز از گروه‌های جهادی نمونه با حضور مسئولان تجلیل خواهد شد.

حسن‌پور اضافه کرد: گروه های جهادی بسیج اصناف با دنبال کردن مباحث فنی و تخصصی در حدود ۷۰ رسته کاری (آهنگری،  شیشه بری، تعمیرات لوازم خانگی، آرایشگری و ..) در روستاها و حاشیه شهرها و مناطق مورد نیاز  حضور دارند و در صدد رفع مشکلات آنها هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: طی برنامه‌ای پنج ساله، تعداد هزار گروه جهادی اصناف به هشت هزار گروه به تعداد اتحادیه‌های صنفی کشور افزایش خواهند یافت. 

وی در پایان با اشاره به خدمات بسیج اصناف در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: در ایام اربعین، سازمان بسیج اصناف با برپایی مواکب در سطح شهرها، مرزها و مسیر پیاده روی نجف به کربلا ضمن پذیرایی، به خدمات رسانی فنی تخصصی نیز مبادرت ورزید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار