میانده جیرفت و ریگان گرم‌ترین ایستگاه‌های استان کرمان

کارشناس پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه میانده جیرفت و ریگان با دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ها در سطح استان بودند.
کد خبر: ۹۶۲۵۴۲۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، امین دریافر با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت:برای امروز و فردا برای بیشتر مناطق استان جوی نسبتا آرام پیش بینی می‌شود، اما از روز یکشنبه با انتقال ریزگرد و خیزش گردوخاک در نوارشرقی استان وزش باد و گردوخاک باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در مناطق جنوبی، شمال غربی، شمال و نوار شرقی استان دور از انتظار نیست..

دریافر بیان داشت: از لحاظ دمایی تا روز دوشنبه افزایش یک الی ۲ درجه‌ای دما را در سطح استان داریم، اما از روز سه شنبه تا پایان هفته روند کاهشی دما پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: میانده جیرفت وریگان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۳درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین اخبار