تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از مسئولین است

فرمانده سپاه کربلا: افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰۰ میلیارد تومان در سرخ‌رود طی سال گذشته نشان از خدمت صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۴۱
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در آیین افتتاح نماز خانه شهرداری سرخ‌رود ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع‌الاول، اظهار داشت: به‌مناسبت پیش اجلاسیه‌‌ای که در هفت نقطه استان مازندران برگزار می‌شود، درصدد تکریم و ترویج شهدا و فرهنگ شهدایی هستیم.

وی افزود: ما ۶ هزار فرزند شهید در مازندران داریم که ذخیره و منابع انسانی بزرگ در این استان است و اگر نیت خدمت، خدایی باشد و نیت وقف کردن خود برای مردم باشد، نتیجه آن قطعا پیشرفت شهر خواهد بود‌.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: تعامل بین شورا و شهردار سرخ‌رود قطعا حاصل آن رقم خوردن و افتتاح پروژه‌های عالی در این شهر است، در استان مازندران شوراها گاهی کم‌کاری و خدمت صادقانه ندارند اما تعامل و هم‌افزایی شورا و شهرداری سرخ‌رود برای خدمت به مردم باعث رقم خوردن اتفاقات بزرگ می‌شود.

سردار مسلمی ادامه داد: در سایه آرامشی که در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رقم می‌خورد، نهایت خدمت به مردم خو اهد بود بنابراین افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۰۰ میلیارد تومان در سرخ‌رود طی سال گذشته نشان از خدمت صادقانه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات همیشگی است اما اگر به منافع شخصی برسد، بدترین آفت برای شوراها محسوب شده و خدمت به مردم محدود خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: برنامه اصلی من در برنامه امروز تقدیر و تشکر از شوراها و شهرداری بوده چراکه مراسم تشییع باشکوه شهید رییسی گویای خدمت صادقانه ایشان بود و تنها راه عزتمند بودن مسئولین ما خدمت به مردم است. 

سردار مسلمی عنوان داشت: امروز یکی از کارهای دشمن ناامیدی مردم از مسئولین است که درصدد تلاش بیشتر و خدمت صادقانه بیشتر به مردم همانند گذشته خواهیم بود. 

وی در پایان گفت: امیدواریم به برکت این ماه بتوانیم خدمتگذار مردم باشیم چراکه بهترین مردم را در این سرزمین  داریم و باید شایسته‌ترین خدمت را به آنان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار