اقدامات جهادی در پایگاه های بسیج سرخه جریان دارد

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از اهدای وجه نقد به خانواده های کم برخوردار در محله در جهت گره گشایی از مشکلات آن ها خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۲۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیج سازندگی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه حضور موثر و پررنگی در صحنه داشته و در طول سال و در طی مناسبت ها و برنامه های مختلف در جهت خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها گام برمی دارند.

زهرا ادهم از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در خصوص فعالیت های جهادی پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های جهادی در قالب طرح های مختلف با یاری بانیان و خیرین و در جهت کارگشایی از مشکلات خانواده های نیازمند با محوریت مسجد و محله انجام می شود.

او افزود: در این راستا مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد به فرد نیازمند و مبلغ 20 میلیون ریال به خانواده کم برخوردار جهت تأمین مخارج زندگی به همت گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت اهدا و قرعه کشی صندوق قرض الحسنه پایگاه با همکاری جمعی از بسیجیان با پرداخت دو وام 90 میلیون ریالی انجام شد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ادامه داد: همچنین بعد از اتمام ماه های عزاداری حسینی، نظافت پایگاه توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام گرفت.

ادهم خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی فصل تابستان، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، توسط گروه جهاد فرهنگی شهید ابراهیم هادی در کنار قبور شهدای گمنام سرخه برپا و رزق های فرهنگی توزیع شد.

او در ادامه بیان داشت: مراسم سخنرانی و روضه شهادت امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی و مداحی زهرا مهدوی نژاد باحضور پرشور خواهران بسیجی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار