خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان +فیلم

مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مراسم چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان در اهواز با حضور خانواده معزز شهدا ، حجه الاسلام خطیب وزیر اطلاعات ، محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از شخصیت ها و مدیران استان و بزرگان اقوام در اهواز برگزار شد.

 

در این مراسم محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای جامعه اطلاعاتی کشور ، به جایگاه ویژه این شهدا در مسیر رسیدن به امنیت و آرامش امروز کشورمان اشاره کرد. 

 

عضور مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه ی سخنان خود نقطه ی آغاز اطلاعات و عملیات را قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیروهای انقلابی که در کنار امام خمینی(ره) حضور داشتند برشمرد و گفت : وزارت اطلاعات بر پایه ی ایثار و فداکاری شکل گرفته و حقیقتا امروز آرامش و امنیتی که در کشور ماست دستاورد حضور سربازان گمنامیست، که گمنام از خود و خانواده ی خود میگذرند و با رشادت هایشان از مردم کشورمان دفاع میکنند.

 

محسن رضایی عنوان کرد: مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی تروریسم صنعتی است. به گونه ایی که تمام شبکه های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه ی جهانی به یکدیگر متصل هستند و در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان هستند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته و یک لحظه و یک روزی این گلوله شلیک خواهد شد. وی در پایان تاکید کرد : شجاعت و اقتدار ما باید همراه با تدبیر باشد و همینگونه هم خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات در حاشیه این مراسم با تاکید بر رشادت، فداکاری، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشورمان تاکید کرد: آن چه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه میبینند بیمه ی خون شهداست.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای جامعه اطلاعاتی خوزستان تجلیل به عمل آمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار