حضور جهادگران دانشجومعلم در مناطق کم برخوردار بابل

گروه جهادی رسالت معلمي با حضور در روستاي کم برخوردار کردمحله بخش بندپی شرقي شهرستان بابل، علاوه بر رنگ آميزي و فضاسازی مدرسه، برنامه های مختلف فرهنگي، آموزشي و تربیتی برای کودکان و نوجوانان مدرسه ارائه کردند.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۳۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، گروه جهادی رسالت معلمي بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل با حضور در روستاي دوردست و کم برخوردار کردمحله بخش بندپی شرقي این شهرستان، علاوه بر رنگ آميزي و فضاسازی مدرسه، برنامه های مختلف فرهنگي، آموزشي و تربیتی برای کودکان و نوجوانان مدرسه ارائه کردند.

جهانگیری "مسئول گروه جهادی رسالت معلمي بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل" در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: باتوجه به شناسایی که از منطقه انجام داده بودیم جهت انجام گچ کاری و بتونه کاری در مدرسه روستا و برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی در این روستا برنامه ریزی کردیم و الحمدلله در طی سه روز به خوبی انجام شد و مورد استقبال خانواده ها و دانش آموزان روستا قرار گرفت.

وی افزود: در اردوی جهادی ما دانشجویان از رشته های مختلف مانند الهیات، ابتدایی، امور تربیتی،  ادبیات و ... حضور داشتند.

 جهانگیری ادامه داد: امسال با حضور 25 دانشجو توانستیم در دو مدرسه جهت انجام کار جهادی حضور پیدا کنیم.

 وی در پایان خاطرنشان نمود که با برگزاری اختتامیه در پایان کار جهادی، با حضور مسئولین دانشگاه و اهالی روستا ارائه گزارش از اقدامات انجام شده را ارائه نمودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار