پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سال دفاع مقدس را تبریک گفت .
کد خبر: ۹۶۲۸۶۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان طی پیامی ضمن تبریک میلاد سراسر نور ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله و علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است ؛

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الْرَّحیمْ

امام خمینی رحمه الله: «ما در جنگ پرده از راز چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم. ما در جنگ دوستان و دشمنان خود را شناختیم و انقلابمان را در جنگ صادر نمودیم.»

 

دفاع مقدس ملت ایران، اسلام و فرهنگ جهاد را احیاء کرد، زیرا حماسه هشت سال دفاع مقدس با سختی‌ها و نثار خون‌های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد.

 

روزهایی که رشادت های جوانان برومند آن، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

 

هفته دفاع مقدس يادآور ایثار و استقامت رادمردان و شيرزنانی است كه در لبيک به فرمان امام در دفاع از كيان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ هایی زرين انقلاب اسلامی افزودند.

 

هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است چرا که مردم با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و در طول هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر کردند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)با ادای احترام به ارواح پاک و مطهر تمامی شهيدان حماسه هشت سال دفاع مقدس و با عرض ارادت به جانبازان، ايثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت مقام معظم رهبری، همه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و همه مردم ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

 

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی 

 فرم فرمانده سپاه قدس گیلان انده سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار