فرمانده سپاه قدس گیلان:

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است گفت: اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا و خانواده‌های شهدا رقم خورده است.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۰۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،سرتیپ دوم پاسدارحمید دامغانی فرمانده سپاه قدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم خانواده شهدا با پدر شهید مسعود شمس دهستان چوبر دیدار و گفتگو کرد. 

سرتیپ دوم پاسدار دامغانی اقتدار،عزت نظام و انقلاب اسلامی را بواسطه مجاهدت شهدا و خانواده های شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا در معامله با خدا از جان و خانواده خود گذشتند تا عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را تحقق بخشند .

وی با اشاره به فرمایش حضرت آقا که «خانواده های شهیدپرور منتخبین پروردگارهستند» گفت: خدا خانواده شهدا را چون خود شهدا انتخاب کرده است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه حضور در منزل شهدا توفیق است، گفت: دیدار با خانواده شهدا برای کسب انگیزه و تقویت اراده برای خدمت بیشتر در مسیر انقلاب است.

شهید مسعود شمس چوبری یکم فروردین ۱۳۴۵در روستای چوبر از توابع بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و بیست هشتم ۱۳۶۶ در نهر عنبر توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید.

پیکرش مدت ها در منطقه برجا ماند و دهم خرداد ۱۳۷۲، پس از تفحش در زادگاهش به خاک سپرده شد

کد ویدیو

 

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

ارسال نظرات
آخرین اخبار