بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج در پی شهادت سید حسن نصرالله

بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج در پی شهادت سید حسن نصرالله
بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج در محکومیت رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله
کد خبر: ۹۶۳۲۴۱۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست‌های آلوده و جنایتکار رژیم صهیونیستی، لکه ننگی بر تاریخ بشریت افزود و یکی از فرزندان پاک و مقاوم جبهه حق، سید حسن نصرالله را به جمع شهدای عزیز اسلام و آزادگی پیوند داد.

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج با قلبی آکنده از اندوه، شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله را که در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و مقاومت در برابر ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به فیض عظمای شهادت نائل آمد، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید و تمامی مجاهدان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می نماید.

جنایات مکرر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن آزادگان و مجاهدان نشان از عجز و ناتوانی این رژیم اشغالگر در مقابل اراده و ایمان راسخ محور مقاومت در منطقه دارد. این اقدامات جنایت‌کارانه، نه تنها خللی در عزم نیروهای حزب الله و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه این مسیر روشن همچنان با قوت و استواری ادامه خواهد یافت تا ظلم و جور این رژیم اشغالگر و ستمگر برای همیشه از بین برود.

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج با تأکید بر لزوم وحدت و همبستگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، از تمامی مجامع بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد تا به وظایف انسانی و قانونی خود در برابر جنایات این رژیم پایبند باشند و برای توقف این وحشی‌گری‌ها اقدامات مؤثر و فوری انجام دهند.

شهادت سید حسن نصرالله و دیگر شهدای مقاومت، چراغی است فروزان برای ملت‌های تحت ظلم، و خون پاک این شهیدان، نوید بخش پیروزی نهایی جبهه حق علیه باطل خواهد بود.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار