کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با بسیج؛

ایران پاسخ کوبنده‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی داد

هانی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ علیه رژیم اسرائیل گفت: ایران نشان داد که در زمان و مکان مناسب پاسخ کوبنده و دردناکی به رژیم صهیونیستی خواهد داد و این رژیم هم قادر به دفاع در برابر محور مقاومت نبوده و نیست.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۸۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در خصوص عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: اقدام شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بازیابی و بازسازی حیثیتی ملت‌های اسلامی تلقی می‌شود.
وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل ۴۲ هزار زن و کودک را در غزه به شهادت رسانده و هزاران نفر را مجروح کرده است و در سکوت مجامع بین‌المللی هر روز دست به جنایات تازه‌ای می‌زند.
این کارشناس مسائل بین‌الملل به جنایات این رژیم منحوس علیه رهبران محور مقاومت اشاره و تصریح کرد: پس از ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خاک کشورمان، جمهوری اسلامی ایران قصد داشت که به این جنایت پاسخ دهد ولی این اقدام انتقام جویانه علیه اسرائیل را برای اینکه نتیجه مذاکرات آتش بس در غزه به نتیجه برسد به تأخیر انداخت.
هانی‌زاده ادامه داد: حملات اخیر رژیم اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله باعث شد تا در نهایت جمهوری اسلامی ایران تصمیم نهایی خود را برای پاسخ به این جنایات بگیرد و با استفاده از موشک‌های نسل دوم و سوم، اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی را مورد هدف قرار داد.
وی افزود: عبور این موشک‌ها از ۶ لایه دفاع هوایی در منطقه و اصابت دقیق به اهداف درون رژیم صهیونیستی، نشان از اقتدار، قدرت بازدارندگی و دفاع صادقانه جمهوری اسلامی ایران از ملت‌های مظلوم است.
رژیم اسرائیل ماجراجویی کند، پاسخی ویرانگرتر دریافت خواهد کرد
این کارشناس مسائل سیاست خارجی تصریح کرد: ایران نشان داد که در زمان و مکان مناسب پاسخ کوبنده و دردناکی به رژیم صهیونیستی خواهد داد و این رژیم هم قادر به دفاع در برابر محور مقاومت نبوده و نیست.
هانی‌زاده در پاسخ به ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر پاسخ حملات ایران گفت: چنانچه این رژیم در منطقه دست به ماجراجویی بزند، بدون شک جمهوری اسلامی ایران از نسل جدید موشک‌های در اختیار، که قدرت تخریب بیشتری دارد استفاده خواهد کرد و به نظر می‌رسد ادعای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک بلوف نظامی و سیاسی بیش نیست.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که از توانمندی بسیار بالایی برای دفاع از خود و منافع اش برخوردار است  و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار