خبرهای داغ:

استادیار حلقات صالحین از پایگاه بسیج سرخه سرکشی کرد

عضو کارگره فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از سرکشی استادیار حلقات صالحین و مسوول تعلیم و تربیت در جهت بررسی روند فعالیت حلقات صالحین خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۱۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم پیاده روی خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از میدان ۹دی به سمت مسجد جمعه یرگزار شد.

فاطمه اسیری عضو کارگره فرهنگی این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های ورزشی در طی مناسبت های مختلف با استقبال خوب خواهران بسیجی برپا و در این دوره، برنامه پیاده روی بسیجیان برگزار شد.

او افزود: تیم دو نفره سفیران مهر باهدف تذکر لسانی در سطح شهر و خیابان ها حضور یافته و در این راستا پنج مورد تذکر در مورد عفاف وحجاب و سه مورد مطالبه گری از مسئولین انجام شد.

عضو کارگره فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: نخستین جلسه سرکشی از پایگاه ها توسط استادیار صالحین حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف از پایگاه انجام و درخصوص تحولات اخیر در منطقه و عملیات وعده صادق 2 گفتگو انجام شد.

اسیری اضافه کرد: همچنین در ادامه مشکلات حلقات صالحین توسط سرگروه ها عنوان و بر ارتباط عمیق ارکان تربیتی با شبکه صالحین تاکید شد.

او با اشاره به برپایی دوره‌ آموزشی ارتقاء عادی به فعال بسیج همراه با آزمون کتبی گفت: نشست تبیینی با موضوع چرایی و علت دشمنی با اسرائیل و اهمیت گفتمان سازی حمایت از جبهه مقاومت در فضای حقیقی و فضای مجازی در حلقه ی شهيد علی اکبر حسنان تشکیل شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار