خبرهای داغ:

محفل انس و الفت پیشکسوتان و خانواده سپاه شهرستان ایذه

به همت کانون پیشکسوتان نیروهای مسلح در شهرستان ایذه همایشی تحت عنوان محفل انس و الفت با پیشکسوتان و خانواده آنان با انجام ویژه برنامه های متنوعی برگزار گردید. 
کد خبر: ۹۶۳۵۶۲۴
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ایذه؛ مسئول کانون پیشکسوتان و وابستگان شهرستان ایذه آقای محمدعلی حیدری در آغاز این همایش ضمن بیان خیر مقدم و تشکر از حضور گرم و صمیمی کلیه خانواده های شرکت کننده در این محفل انس و الفت، وخیر مقدم به آقای ملک پور و همراهان ایشان از کانون پیشکسوتان استان خوزستان و همچنین عرض خیرمقدم به فرمانده و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ایذه و تشکر از سرهنگ میرنام بابت حمایت همه جانبه در برگزاری این همایش، گزارش مختصری از برنامه های اجرا شده ارائه داد .

در ادامه محفل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه سخنان مبسوطی در خصوص تحولات منطقه و جهان و وظیفه نیروهای مسلح و خانواده ها در این مقطع حساس ایراد نمود و در ادامه نیز جناب آقای ملکپور از کانون پیشکسوتان استان خوزستان مطالبی در خصوص موضوعات مختلف کانون و تلاش برای ارتقای خدمات به خانواده بزرگ وابستگان سپاه ارائه نمود.

لازم به ذکر است تعدادی از پیشکسوتان در حاشیه محفل صنایع دستی و محصولات ارگانیک تولیدی خود را جهت عرضه و فروش در معرض دید شرکت کنندگان قرار دادند.

پایان بخش محفل نیز اقامه نماز جماعت و صرف نهار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار