خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

خواهران بسیجی به مانند حضرت معصومه(س) مدافع جایگاه ولایت باشند

حجت الاسلام قاسم پور گفت: خدمت به انقلاب اسلامی، خدمت به ولایت و خدمت به مسیر اسلام است و این امر تمام مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت و سربازی امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۸۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

خواهران بسیجی به مانند حضرت معصومه(س) مدافع جایگاه ولایت باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور در مراسم وفات حضرت معصومه(س) و بزرگداشت بسیجی ولایی، مربی عقیدتی، صالحین و هادی سیاسی سپاه گرگان مرحومه مغفوره ربابه هاشمی اظهار کرد: دو نوع نگاه به دنیا وجود دارد که یکی معنوی و اخری و دیگری مادی و دنیوی است.

وی افزود: فرد اگر نگاه مادی و دنیوی داشته باشد، مرگ به معنای پایان زندگی و نابودی او است و اگر تصور از مرگ اینگونه باشد، تحمل این مصیبت برای بازماندگان بسیار سخت خواهد شد.

قاسم پور بیان کرد: اگر مرگ همان‌طور که در آیات و روایات  آمده شروع زندگی جدید و مجدد درنظر گرفته شود، روح آسمانی شود و از فرش به عرش خواهد رفت وقتی نگاه این‌گونه شد، آنوقت تحمل رنج از دست دادن عزیز هم آسان میشود.

وی با بیان اینکه دنیا مقدمه ای برای آسایش در آخرت است اذعان داشت: زندگی اصلی حیات و هستی آخرت است، صرف ایمان در دنیا برای انسان کفایت نمی کند و باید عمل صالح انجام دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان ادامه داد: خدمت به انقلاب اسلامی، خدمت به ولایت و خدمت به مسیر اسلام است و این امر تمام مقدمات برای ظهور منجی عالم بشریت و سربازی امام زمان(عج) است.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: طبق فرموده امام رضا(ع) کسی که به زیارت خواهرم معصومه برود، مانند این است که به زیارت من آمده است و بهشت بر او واجب می‌شود.

قاسم پور در پایان به خواهران بسیجی توصیه کردند: این خواهر  مرحومه به حضرت معصومه و حضرات معصومین علیهم السلام اقتدا کرده، محجبه، مومن، انقلابی و ولایتمدار بودند، هریک از این صفات بار معنایی دارند و این خواهر مرحومه همه این صفات را با هم داشتند و همواره مانند کریمه اهل بیت از مدافعین جایگاه ولایت بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار