خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

بیداری زنان، محور تحول در جامعه است /کسی که عالم و آگاه به زمان خود نیست، آماده فریب خوردن باشد

بیداری زنان، محور تحول در جامعه است /کسی که عالم و آگاه به زمان خود نیست، آماده فریب خوردن باشد
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه زنان پشت خاکریز ذهنشان هستند، گفت: وقتی کسی عالم و آگاه به زمان خود نیست، آماده فریب خوردن باشد. اولین قدم در خودسازی بیداری است. به اطرافتان آشنا و هشیار باشید.
کد خبر: ۹۶۳۵۹۷۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت بیداری اسلامی زنان در تحولات جهانی بیان کرد: تصمیم گیری درست چه در امور دنیوی و چه اخروی در هر زمان موجب سعادت انسان است.
وی با بیان اینکه زن مومن آگاه کسی است که درست تصمیم بگیرد، افزود: هر کسی عالم به زمان خویش باشد هرگز فریب نمی خورد. اگر می بینید برخی ها از حجاب فاصله گرفته اند یا مادرانی هستند که دخترانشان را در برابر رعایت حجاب، آزاد گذاشته اند علتش عالم نبودن به زمانه شان است. اینها نمی دانند دشمن چه نقشه ای برایشان و برای نسل های بعدشان طراحی کرده است.
امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: آن دسته از افرادی که در فتنه های مختلف از جمله فتنه مهسا امینی گرفتار شدند و مقابل انقلاب ایستادند، متاسفانه اهل بصیرت و آگاهی نبودند لذا به راحتی فریب خوردند و توسط اکانت های مجازی افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی کنترل و هدایت شدند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به اهمیت جایگاه زنان از دیدگاه امام خمینی(ره) عنوان کرد: علت نام گذاری شعار فتنه مهسا امینی به زن، زندگی، آزادی این بود که صهیونیسم بین الملل بعد از سال ها مطالعه به این نتیجه رسید که اگر می خواهد جامعه ما را از حیث انسجام فرهنگی، اجتماعی، انقلابی گری و حتی نظامی زمین گیر کند باید به سراغ قشر زنان برود تا بند بندگی را بر گردشان بیندازد.
وی اضافه کرد: دشمن قشر بانوان را هدف ضربه خود قرار داد، زیرا زنان تعیین کننده اند و قبل از اینکه دشمن به این نتیجه برسد، قرآن در سوره تحریم فرموده است" ضرب الله مثلا للذین آمنوا امرات فرعون" . زنان اگر متحول شوند، جامعه هم به پیروی از آنها متحول می شود.
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: یکی از اهداف دشمن در این دوران این است که در زکاوت و آگاهی بانوان ما اخلال ایجاد کرده و ناامیدی و انزوا طلبی را به آنها القا کند و برای این تفکر سرمایه گزاری عظیمی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان اینکه جنگ با دشمن امروزی با توپ و تانک و ناو و ناوچه و موشک نیست، گفت: دشمن اگر توان نظامی داشت همان جنگ هشت ساله را در سال اول تمام و کار را یکسره می کرد. دشمن شاید آرایش نظامی بگیرند اما کار موثری نمی توانند انجام بدهند.
وی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی و بصیرت زنان، اظهار کرد: دشمن آرایش جنگی فرهنگی گرفته و با به راه انداختن جنگ ترکیبی در ذهن و فکر شما اخلال ایجاد می کند و می خواهد جامعه را از دورن از هم بپاشد.
امام جمعه موقت اهواز بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در دبیرستان ها خصوصا دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: دشمن می خواهد این تفکر را در اذهان ایجاد کند که انقلابی ها در اقلیت اند. اگر چنین است پس چرا دنیای استکبار پشت به پشت یکدیگر ایستاده اند اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند؟
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حضور میلیونی مردم در نماز جمعه نصر بیان کرد: کجای دنیا دیده اید که 2 و نیم میلیون نمارگذار برای اقتدا به رهبرشان حضور پیدا کنند؟ اساسا نظیر این اتفاق را در هیچ نظام مقتدری پیدا نمی کنید.
وی خاطرنشان کرد: علت اینکه اسرائیل حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصر الله، اسماعیل هنیه و سردار زاهدی و نیلفروشان را به شهادت رساند، این بود که حزب الله و حماس بپذیرند که شکست خورده اند و با ایجاد جنگ روانی به آنها القا کند که شبکه فرماندهی شان از هم پاشیده تا بعد از آن بلافاصله عملیات زمینی را شروع کند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: تاکنون با شروع عملیات زمینی اسرائیل علیه لبنان بیش از 300 سرباز نظامی این رژیم به هلاکت رسیده و هر بار هم با مشت محکم تر حزب الله روبرو می شوند. علت اقتدار و صلابت حزب الله این است که خاکریز ذهنشان و در اصل خاکریز ایمانشان هرگز فرو نریخت.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی اظهار کرد: در عملیات وعده صادق2، آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی کشورهای عربی به کمک اسرائیل آمدند تا موشک های ایرانی را رهگیری کنند اما هیچ غلطی نکردند. اصلا بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشته کشوری بتواند به قدرت های اتمی جهان حمله کند.
وی با اشاره به اینکه شهادت بزرگان و نخبگان ما شکست ما نیست، اضافه کرد: به گفته امام خمینی(ره) جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت. ما باید به امام جامعه مان اقتدا کنیم زیرا خط و نقشه راه را برای ما مشخص کرده است.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ما در اوج قدرت و اقتداریم، نه ضعف و اقلیت، عنوان کرد: امام خمینی (ره)راهی را به ما نشان داد که شکست در آن معنا ندارد حتی اگر در اقلیت باشیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار