خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

امروز جهاد تببین، روشنگری افکار عمومی در حوزه حق و باطل است

حجت الاسلام موسوی نسب عنوان کرد: جهاد تببین مورد تاکید رهبری و وظیفه همه ما به ویژه علما در روشنگری افکار عمومی است.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۱۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

قزوین_به گزارش بسیج، یادواره شهدای جبهه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با حضور حجت الاسلام موسوی نسب مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در حوزه علمیه ایمانیه شهر تاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی نسب در این مراسم بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات وعده صادق ۱ و ۲، هیمنه اسرائیل و قدرت پوشالی آن را درهم شکست و سفر مقامات کشوری ما به بیروت و لبنان پس از این عملیات پیام شجاعت را به سران کشورهای استکبار جهانی منعکس کرد.

وی با بیان اینکه امروز مساله غزه مربوط به همه امت اسلامی است، افزود: تمام مسلمانان نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی باید حساس بوده و با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:اسراییل بعد از عملیات طوفان الاقصی چند هدف را دنبال کرد، اشغالگران که از ناکام ماندن در دستیابی به اهداف خود از طریق حملات هوایی خشمگین بودند ناگزیر در شامگاه ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳، به عنوان بخشی از جنگ علیه مقاومت فلسطین، مرتکب جنایتی دیگر شده و تهاجم گسترده‌ زمینی به داخل نوار غزه را آغاز کردند.

وی افزود: نابود کردن جنبش حماس و سرنگونی حکومت آن در نوار غزه و بازگرداندن اسیران صهیونیست و ایجاد خاورمیانه جدید از جمله اهداف آنها بود که به آن نرسیدند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در تاکستان همچنین در نشست بصیرتی، با یاد شهید سید حسن نصرالله و سردار قاسم سلیمانی و شهید حاج عباس نیلفروشان و با اشاره به اینکه جهاد تببین مورد تاکید رهبری و وظیفه همه ما به ویژه علما در روشنگری افکار عمومی است، اظهار کرد: امام(ره) فرمودند؛ دفاع‌مقدس جنگ کفر و باطل علیه اسلام و حق است و دلیل آن هم این بود که تنها جنگی که همه کشورها بر علیه یک کشور ائتلاف کردند دفاع‌مقدس بود. 

وی افزود: آنها بعد از انقلاب در کنفرانسی راهبردی را برای مواجهه با انقلاب اسلامی تعیین کردند و آن اینکه با ایجاد بحران‌های متعدد و پشت سر هم اجازه رشد، پیشرفت و توسعه و صدور به کشورهای دیگر به این انقلاب داده نشود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تاکستان اضافه کرد: اولین بحران‌های ایجاد شده هم جنگ‌های قومیتی و مذهبی بود و بعد از آن هم مدام پیش از جنگ‌ بحران‌های امنیتی و تجزیه‌طلبانه و کودتاهای مختلف را ایجاد کردند تا اجازه استقرار به حکومت و انقلاب ندهند، با این وجود امام با تدابیر حکیمانه خود این بحران‌ها را خنثی کردند و زمانی که دشمن نتوانست با این بحران‌ها به مقصود برسد جنگ را آغاز کرد، جنگی که قرار بود طی یک هفته با رسیدن دشمن به تهران به پایان برسد اما ۸ سال طول کشید و منشأ برکات بسیاری شد.

شرایط امروز مانند دوران جنگ تحمیلی است‌

حجت الاسلام موسوی نسب با بیان سختی های دوران دفاع مقدس گفت: امروز ما به برکت انقلاب و دفاع‌مقدس به ویژه در حوزه دفاعی و امنیتی مقتدر هستیم. یعنی با وجود آنکه دفاع مقدس ۸ سال سختی بود که بر این ملت تحمیل شد اما به لطف خدا و رهبری امام و همت مردم کشور پیروز شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ‌دوران جنگ تحمیلی مثل جریان امروز منطقه است و ایشان تاکید دارند که آمریکا باید از منطقه خارج شود تا منطقه روی آرامش ببیند همانطور که با سقوط صدام دو ملت ایران و عراق به صلح، آرامش و برادری رسیدند.

وی تصریح کرد: امروز رهبری جریان مقاومت، رهبر معظم انقلاب در کشور ما هستند و ملت‌ها و امت‌های مسلمان با اتکا و توجه به ایشان با دشمن مبارزه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه تاکستان بیان کرد: گاهی گفته می‌شود ما با دولت اسرائیل مشکل داریم و مردم گناهی ندارند در حالی که اولا اسرائیل دولت نیست و صرفا یک رژیم و گروه غاصب است و مسئله دوم آنکه تمام مردم اسرائیل نظامی هستند و چیزی به نام مردم عادی و غیرنظامی در آن وجود ندارد، لذا همه جای اسرائیل هدفی مشروع برای موشک‌های ما است. با این وجود فرماندهان سپاه در عملیات‌های وعده صادق یک و دو تنها اهداف عمده و خاص نظامی مثل فرودگاه‌ها و مقرهای تانک‌ها و ادوات نظامی را هدف قرار دادند که نقشه‌ها و اهداف آن مشخص است.

حجت الاسلام موسوی نسب در پایان گفت: امام خمینی(ره) به همین دلایل به درستی فرمودند که این غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود، به این کلام هم انتقاداتی می‌شود که در پاسخ باید گفت؛ اسرائیل مانند سایر کشورها یک ملت و کشور نیست بلکه یک رژیم دست‌ساخته توسط انگلیس خبیث و آمریکا است که برای از بین بردن کشورهای اسلامی ایجاد شده است. لذا وظیفه ما نه ایستادن و تن به ذلت دادن بلکه مبارزه تا محو این غده سرطانی است. به همین دلیل امام هسته اولیه و اصلی جبهه مقاومت و حزب‌الله را تشکیل دادند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار