خبرهای داغ:

دوره تربیت و تعالی و توانمند سازی شبکه مدیریتی نمایندگی بسیج به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: پرچم دار جنگ حق علیه باطل ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۴۹
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک: با حضور بسیجیان ، خبرنگاران افتخاری ، روحانیون ، مدیران عقیدتی و نظارت از شهرستان های ایذه ، هفتکل ، دزپارت ، صیدون دوره تربیت و تعالی و توانمند سازی شبکه مدیریتی نمایندگی بسیج به میزبانی شهرستان باغملک برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: ما به عنوان پاسدار و بسیجی رسالتی داریم که شاید بر عهده دیگران نباشد و باید مواظب رفتار و کردار و اعمالمان باشیم.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف با اشاره به بیانات امام صادق(ع) عنوان کرد: رسالتی که بر عهده شما بسیجیان است بسیار مهم می باشد و باید دید که تحولات منطقه چطور پیش میرود و ما نیز در جبهه حق علیه باطل هستیم که پرچم دار این جنگ ایران اسلامی است و دشمن نیز این را خوب می داند و علمدار استکبار کفر هم آمریکا می باشد.

وی خاطر نشان کرد: راهی که ما انتخاب کرده ایم راه عزت است و سرانجامش نیز پیروزی خواهد بود و به آینده امیدوار هستیم و اسرائیل غاصب و کودک کش نابود خواهد شد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گفت: دوره توانمند سازی گروه های نقش آفرین ، خبرنگاران افتخاری ، مدیران سیاسی و ناظران امروز برگزار شد که شهرستان های ایذه ، هفتکل ، دزپارت و صیدون حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عسکری افزود: در این دوره از اساتید مجرب استان و شهرستان استفاده شد و موضوعات بصیرتی و دانش افزایی در جهت بالا بردن سطح آموزش مربیان ، مدیران و خبرنگاران بیان شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهرستان ها و پرسنل ناحیه باغملک ادامه داد: این دوره به مدت یک روز در شهرستان باغملک بوده است که بیش از ۸۰ نفر شرکت کردند.

همچنین در این دوره حجت الاسلام و المسلمین مهدی بهمنی امام جمعه ، حجت الاسلام و المسلمین باغشیرین و حجت الاسلام و المسلمین بهروز شهریاری که از اساتید دوره بودند به بیان نکات آموزشی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار