امام جمعه نهاوند هدایای خود را به مردم غزه و لبنان اهدا کرد

همدان- در مراسم بزرگداشت و بازنشستگی حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه سابق نهاوند بعد از ۴۳ سال مجاهدت، وی تمام هدایای خود را به مردم مظلوم غزه، لبنان و جبهه مقاومت اهدا کرد.
کد خبر: ۹۶۳۶۸۹۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
امام جمعه نهاوند هدایای خود را به مردم غزه و لبنان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در مراسم بزرگداشت و بازنشستگی حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه سابق نهاوند بعد از ۴۳ سال مجاهدت، وی تمام هدایای خود را به مردم مظلوم غزه، لبنان و جبهه مقاومت اهدا کرد.

این مراسم به پاس قدردانی و  تجلیل از ۴۳ سال مجاهدت و خدمت خالصانه حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در سالن اجتماعات مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد، حجت الاسلام مغیثی در اقدامی کم نظیر و ارزشمند تمام هدایای نقدی چند روز گذشته خود را که به پاسداشت تجلیل و تکریم در مراسمات مختلف به ایشان اهدا شده بود برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم اظهار کرد: حجت‌الاسلام مغیثی یکی از مفاخر و شخصیت‌های تاثیرگذار استان است.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی افزود: امروز سخن از بزرگ‌مردی است که به امر آیت الله العظمی نوری همدانی و با حکم امام  خمینی (ره) و بعد از شهادت آیت الله حیدری از شهرمقدس قم هجرت و در کهن دیار نهاوند شهر عالم‌خیز وشهیدپرور نهاوند رحل اقامت افکند.

وی ادامه داد: نهاوند شهری است که از دیرباز راویان و عالمان و شهیدان بسیاری در خود جای داده و حجت الاسلام مغیثی بیش از 40 سال در سنگر امامت جمعه خدمات شایانی ارائه کرده است .

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: وی خطبه‌های دلنشین و با محتوا اقامه نمازجمعه، تبلیغ دین در قالب سخنرانی، انتشارکتاب و مقالات و دیوان اشعار که هنوز به زیور طبع آراسته نشده، تدریس در حوزه علمیه و حضور مستمر در مدارس، دروس اخلاق، سخنرانی در یادواره‌های شهداء و سایر مناسبت‌ها، حضوردر روستاها و در جمع مردم شهرستان، پیگیری و حل مشکلات، تعامل سازنده با مسئولین شهرستان و استان و سایر خدمات مذهبی، فرهنگی واجتماعی و آثاری که از خود به یادگار گذاشته است.

وی افزود: اما آنچه باعث محبوبیت ایشان در بین آحاد مردم نهاوند شده تقوا، اخلاص، تواضع، ساده زیستی، بی‌تکلفی و مردمی بودن ایشان است.

شعبانی موثقی بیان کرد: حال که بعد از چهار دهه ایشان باکمال بزرگواری و صفا و صمیمیت سنگر امامت جمعه نهاوند را تحویل می‌دهند ضمن تقدیر و تشکر فراوان از خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف از درگاه باری تعالی برای ایشان آرزوی صحت و سلامت دارم.

وی با بیان اینکه ایشان یکی از مفاخر و شخصیتهای تاثیرگذار نهاوند است، گفت: مردم شریف و انقلابی و عالم دوست نهاوند قدردان زحمات و دعاگوی این شخصیت برجسته خواهند بود و همیشه به نیکی از ایشان یاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار