خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بسیجیان در قبال کار فراوانی که انجام می‌دهند هیچ مزدی نمی‌خواهند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خراسان شمالی بیش از ۳۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و یک چهارم جمعیت این استان بسیجی است و این افتخاری برای خراسان شمالی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۶۳۸۲۲۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

خبرگزاری بسیج _ حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی در گفتگویی، با بیان اینکه خداوند عزت خود را در بندگی قرار داده است، اظهار داشت: خداوند انسان‌ها را عزیز آفریده و حتی از خانه خودش بیشتر برای انسان‌ها ارزش قائل است.

وی با بیان اینکه مردم خراسان شمالی مورد عنایت امام رضا علیه السلام هستند، افزود: خراسان شمالی در مسیر زائران علی بن موسی الرضا قرار دارد و این موهبتی از طرف این امام رئوف برای مردم و بسیجیان خراسان شمالی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: خصوصیات بسیجیان به گونه‌ای است که امام راحل به حال بسیجیان غبطه می‌خوردند چرا که بسیجیان از اخلاص بسیار زیادی برخوردار هستند و فقط برای رضای خدا کار می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه بسیجیان در قبال کار فراوانی که انجام می‌دهند هیچ مزدی نمی‌خواهند اضافه کرد: خراسان شمالی بیش از 3000 شهید تقدیم انقلاب کرده و یک چهارم جمعیت این استان بسیجی است و این افتخاری برای خراسان شمالی به‌شمار می‌رود.

 با بیان اینکه مردم ایران عزیز و خراسان شمالی بارها ثابت کرده‌اند همواره پشتیبان ولایت‌فقیه و نایب بر حق امام زمان ارواحنا فدا هستند، گفت: بسیجیان خراسان شمالی و مردم این استان در مسیر عبادت خدا اطاعت از مولا و رهبری را فراموش نکنند، کما اینکه تاکنون پشتیبان ولایت‌فقیه بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار