خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج |

پایش و عارضه یابی ۳۵ واحد صنعتی استان تهران در نیمه نخست سال جاری

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تهران از پایش و عارضه یابی ۳۵ واحد صنعتی در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در راستای اجرای راهکارهای حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی، این تعداد واحد صنعتی در نیمه نخست سال جاری پایش و عارضه یابی شده اند. 
کد خبر: ۹۶۳۸۶۴۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تهران بر تسهیل و ترویج استفاده از پنل های خورشیدی در شرکتهای صنعتی و تولیدی تاکید کرد و گفت: ایجاد زیرساخت برای تولید برق توسط دولت هزینه بردار است و عملا امکان پذیر نیست.

توکلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج

  عمده ترین مشکلات مهم واحدهای تولیدی و صنعتی را قطعی برق و آب عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج مهندسین در جلسات قرارگاه صنعتی خاتم با حضور صاحبان صنایع ، هیات رئیسه استان ، فرمانداران نواحی و ادارات مربوطه بحث تسهیل و ترویج استفاده از پنل های خورشیدی مورد بررسی و تاکید قرار گرفته است .

وی افزود : بحث ایجاد زیرساخت برای تولید برق توسط دولت امکان پذیر نیست و هزینه بردار است و چون اغلب شهرکهای صنعتی در داخل شهر هستند لذا استفاده از گاز و مازوت ممکن نیست و با توجه به کمبود گاز تنها موضوع استفاده از پنل خورشیدی است .

 

وی از پایش و عارضه یابی ۳۵ واحد صنعتی در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در راستای راهکارهای حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی این تعداد واحد پایش و عارضه یابی شده اند. 

 مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان تهران در ادامه به ایجاد اشتغال و تثبیت ۶ نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و افزود : با بررسی های انجام شده از بیکاری کارگران جلوگیری بعمل آمده است و رفع موانع در حمایت از تولید راهگشا است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار