اخبار ویژه
12:43 - 1402/09/30
با همت معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین

نشست تخصصی تبیینی با موضوع تحولات اخیر غزه برگزار گردید

نشست تخصصی تبیینی با موضوع «واکاوی اقدامات لابی‌های رژیم صهیونیستی در واشنگتن و موضع گیری آمریکا در تحولات اخیر غزه» با سخنرانی دکتر مهدی شکیبایی؛ کارشناس و تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج اقشار برگزار گردید.
10:51 - 1402/09/30

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین برگزار گردید

هیأت اندیشه‌ورز مرکزی معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با حضور آقایان کاظمی؛ مسئول معاونت بین الملل، دکتر متکی؛ وزیر اسبق امور خارجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعضای دائمی جلسه اندیشه ورز تشکیل و موضوعات اساسی در نظامی مسائل بین الملل مورد بررسی و بحث قرار گرفت.
15:49 - 1402/09/18
طی نشستی صورت گرفت؛

تبیین و تشریح اوضاع منطقه ای و جهانی پس از طوفان الا اقصی

در ادامـه مجموعه‌ برنامـه‌های گرامیـداشت هفتـه بسیج " نشست تبیینی و تحلیلی عملیات طـوفـان الاقصی" با حضــور محسن کاظمی؛ معــاون بین الملل سازمان بسيج مستضعفین، مسرور؛ رئیس مرکز مقاومت بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر حسین پور؛ معاون توسعه منابع انسانی، دکتر حسین روزبه؛ معاون توسعه روابط بین‌‌الملل و با حضور مدیران و کارشناسان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل سالن کنفرانس شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار گردید.
11:38 - 1402/09/01
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

باید آماده نبرد همه‌جانبه با دشمنان و بیان مظلومیت مسلمانان در جهان باشیم/دبیرخانه مجمع جهانی مستضعفین آغاز به کار کرد

محسن کاظمی از آغاز به کار رسمی مجمع جهانی مستضعفین به ریاست سازمان بسیج خبر داد و گفت: باید آماده نبرد همه‌جانبه با دشمنان و بیان مظلومیت مسلمانان در جهان باشیم. دبیرخانه مجمع جهانی مستضعفین در این معاونت به ریاست رئیس سازمان بسیج مستضعفین فعالیت خود را آغاز می‌کند.
14:02 - 1402/08/09
توسط معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین انجام شد؛

نشست تخصصی فلسطین با موضوع محور مقاومت در جهان

این نشست در سالن جلسات معاونت بین الملل سازمان بسیج با حضور جناب آقای علیرضا سلطان‌شاهی (دبیر سابق کمیته‌ی فلسطین ریاست جمهوری) به عنوان سخنران و همچنین با حضور معاون بین الملل، پژوهشگران، صاحبنظران و سایر اقشار تخصصی بسیج برگزار گردید.
11:35 - 1402/07/27
تحلیل

ابعاد راهبردی و بین المللی عملیات طوفان الاقصی

مهم‌ترین پیام راهبردی را که عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد، غلط بودن محاسبات کشور‌هایی که در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، می‌باشد. نیروی مقاومت فضای رعب و وحشت و موقعیت شکننده‌ای را برای اسرائیل بوجود آورده که با یک عملیات تهاجمی و غافلگیرانه بیش از هر دوره‌ای سر زنده بودن مقاومت را به تصویر کشیده و هم چنین ابعاد تاکتیکی این عملیات هم در خور توجه است چرا که اسرائیلی‌ها اذعان دارند که با یک حمله‌ی همه جانبه رو به رو بودند که بنظر می‌آید سیستم دفاعی اسرائیل دچار خدشه شده که در همین راستا غافلگیری اطلاعاتی گسترده‌ای را به آن تحمیل کرده که به نوعی نفوذ سرزمینی هم اتفاق افتاد.
12:56 - 1402/07/17
تحلیل

ابعاد گسترده‌ی عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین و شوک بزرگ اسرائیل

عملیات طوفان القصی مقاومت فلسطین اسرائیل را پس از پنجاه سال غافلگیر و شوک تاریخی به این رژیم کودک کش وارد کرده که حتی برای دولت‌هایی که به دنبال جشن عادی سازی روابط با این رژیم صهیونیستی بودند غیر قابل باور بود. این همان تذکری بود که مقام معظم رهبری در دیدار با سفرای کنفرانس کشور‌های اسلامی به آن‌ها داده است که فرمودند: دولت‌هایی که قمار عادی سازی روابط با این رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق و شیوه کار قرار می‌دهند، در اشتباه محاسباتی هستند. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور عزت بخش طوفان القصی رزمندگان فلسطینی دل‌های آزدگان و مستضعفان جهان را شاد وخشم و سردرگمی جبهه استکبار را بر انگیخت.
مطالب بیشتر
عربستان سعودی و 17 اعدام در کمتر از یک ماه

عربستان سعودی و 17 اعدام در کمتر از یک ماه

طبق گزارش سازمان ملل متحد در کمتر از یک ماه گذشته، 17 نفر در عربستان سعودی اعدام شده‌اند.
انتشار متن نامه مقتدی صدر به سردار قاآنی

انتشار متن نامه مقتدی صدر به سردار قاآنی

رسانه‌های عراقی متن نامه رهبر جریان صدر به فرمانده سپاه قدس ایران را منتشر کرده‌اند، تاریخ این نامه مربوط به ماه مارس گذشته مصادف با نیمه‌شعبان است.
ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا کند
امیرعبداللهیان:

ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا کند

وزیر امور خارجه ایران خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب رنگین کند.

النخاله: نبرد با صهیونیسم متوقف نمی‌شود/ «مقاومت» بهترین گزینه

بیانیه معاونت بین الملل سازمان بسیج به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

اتحادیه اروپا علیه قدرت شرکتهای بزرگ فناوری متحد می شوند