خبرهای داغ:

در اجرای طرح ها اهم و مهم باید تشخیص داده شود

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین نکوداشت روز شوراها در تبریز با اشاره به اهمیت شورا در قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع)، شورا را محل نخبگان مردم برای مدیریت بهتر شهر خواند و گفت: مساله اختلاف نظر امری طبیعی بوده ولی روش منطقی و عقلائی تمکین اقلیت به آرا اکثریت است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۰۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: نباید مسائل جزئی مانع اجرای طرح ها شود که برخلاف قانون است و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی تبریز خواست تا همراه افکار سیاسی گروه ها نبوده و مسائل جناحی را وارد شورا نکنند و تاکید کرد: مسائل سیاسی در شورا صلاح نبوده و مانع اجرای طرح ها و امور شهر و مردم می شود.

آیت الله شبستری همچنین با تاکید به اجرای بهتر طرح های عمرانی در شهر اظهار کرد: در اجرای طرح ها باید مساله اهم و مهم مدنظر قرار گیرد تا بر اساس اولویت اجرا شوند چراکه میزان بودجه محدود بوده و اجرای ناقص آن ها موجب بلاتکلیفی و نارضایتی مردم می شود.

امام جمعه تبریز همچنین همدلی را مهم ترین مولفه در رضایت مندی مردم از شوراها عنوان و بیان کرد: تلاش کنید مردمی بوده و به دور از منافع شخصی با مردم رفتار کنید.

آیین روز شورا با حضور مسئولان استانی در تالار اندیشه ائل گلی تبریز پیش از ظهر امروز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار