بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در قدردانی از خدمات فرمانده سپاه قدس گیلان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان در بیانیه ای از خدمات فرمانده سپاه قدس گیلان سردار هامون محمدی و حمایت از سردار عبدالله پور فرمانده جدید سپاه قدس گیلان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۹۷۸۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گیلان در بیانیه ای از خدمات سردار هامون محمدی فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان و  حمایت از سردار عبدالله پور فرمانده جدید سپاه قدس گیلان قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه

اگر منصفانه به حرکت سپاه پاسداران نگاه کنیم، از روز اول تا امروز، می‌بینیم سپاه به قول خودش عمل کرد، حقا و انصافا سپاه در این راه ایستاده است. آدم ها می‌آیند و می‌روند، اما آن هویت جمعی محفوظ می‌ماند، یکسان است. (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  13/4/1390)

سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس استان گیلان بعد از بیش سه دهه خدمت شبانه روزی در سپاه اسلام، پرچم آزاد سازی قدس شریف را به یکی دیگر از سرداران سرافراز سپاه اسلام، سردار محمد عبدا... پور سپردند.

این موضوع هر چند ما پاسداران و دانشجویان گیلانی را از تجربیات و خدمات سردار هامون محمدی در جایگاه فرماندهی مجموعه، بی بهره می‌سازد؛ اما از طرفی وجود فرزند دیگری از نسل تربیت شدگان حضرت روح ا... موجب خشنودی و امتنان قلبی ما می‌شود.

ما به این کلام آقایمان به یقین ایمان داریم که در سپاه حق «آدم ها می آیند و می روند، اما آن هویت جمعی محفوظ می ماند، یکسان است».

سردار هامون محمدی! هنوز یاد و خاطره رشادت های حضرتعالی در کنار سرداران شهید استان گیلان و شهید احمد کاظمی نقل محافل نورانی است و ما ایستادگی و پشتکار جنابعالی را در سال های فتنه و هجوم دشمنان بومی را به یاد می‌آوریم.

ما دانشجویان بسیجی استان گیلان از صمیم قلب از زحمات و خدمات جنابعالی قدردانی نموده و خواستار آنیم که در آینده نیز بتوانیم از تجربیات شما در محافل و مجالس بهره بریم و با سردار عبدا... پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان پیمان می‌بندیم که در راستای حفظ و تداوم انقلاب و اجرای منویات فرماندهی کل قوا تا آخرین قطره خون در کنار حضرتعالی و سایر برادرانمان به جانفشانی بپردازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار