خبرهای داغ:
به منظور برگزاری مطلوب:

تشکیل کمیته‌های پنجگانه در راستای اجلاس سراسری نماز

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از تشکیل کمیته‌های پنجگانه برای برگزاری مطلوب این اجلاس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۹۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،حسن اکبری دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس نماز سراسری گفت: کمیته‌های پنجگانه استان برای برگزاری مطلوب بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تشکیل شده‌اند.

وی افزود: کمیته‌های پشتیبانی و حراست و امنیت دراستانداری، کمیته علمی در اداره کل تبلیغات اسلامی، کمیته فرهنگی در آموزش و پرورش و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات در صدا و سیمای مرکز قزوین مستقر شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کمیته ها و تقسیم وظایف در هر یک از این کمیته ها روند امور برای میزبانی استان قزوین در بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز مطلوب تر پیش رود.

گفتنی است: بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز بهمن ماه امسال دراستان قزوین برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: که صدا و سیمای مرکز قزوین بعنوان متولی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز هر روزه فعالیت ها و عملکرد کمیته های پنجگانه را در بخش های خبری رادیو و تلویزیون  و نیز فضای رسانه ای استان منعکس می کند.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار