خبرهای داغ:
مسلم امینی
یا صاحب الزمان(عج):

دعا روح بخش ندبه در خمینی شهر/تصاویر

بعد از نماز صبح سالروز میلاد امام زمان(عج) در مسجد الزهرا(س)منظریه خمینی شهر دعای ندبه برگزار گردید و حاضرین از ایراد سخن هادی سیاسی کشوری بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۱۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر،در این مراسم بعد از تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان ابوالفضل علیزاده و صرف صبحانه، دکتر جوانی با محوریت انتخابات، حضور حد اکثری و شاخص های فرد اصلح شروع به ایراد سخن نمود.

جوانی در مورد قرار داد 2030 گفت : آن وقتی که در یک وزارتخانه بدون اطلاع مراجع قانونی یک سندی پذیرفته می شود که قرار است این سند نظام تعلیم و تربیتی ما را متحول کند و این در حالی است که در قانون اساسی ما قرار است نظام تعلیم تربیت ما اسلامی و در راستای دین باشد، باید گفت این سند یک سند غربی است و سکولاریسمی. اگر قانونمند هستید چرا مردم خبر نداشتند؟چرا شورای عالی انقلاب را بی خبر گذاشتید؟ ، اگر قرار است سندی تنظیم شود باید مراحل قانونی آن طی شود. چرا این اتفاق نیافتاد؟

وی افزود گره گشایی انقلاب به دست مردم و به رای مردم است و رهبر معظم انقلاب نیز درد مردم را میفهمند و فرموده اند که ما هر کجا که اسلامی عمل کردیم پیروز بوده ایم و هر کجا که خلاف آن عمل کردیم با مشکل مواجه شدیم و شکست خوردیم.

این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: برای ادامه یکی از نهاد ها برای بهبود پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است که می بایست نقش خود را در انجام وظایف آموزشی و تربیتی خود به خوبی ایفا کند.

دکتر جوانی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص اینکه اگر کالایی در کشور به اندازه کافی تولید می شود وارد کردن آن کالا به داخل کشور حرام و غیر قانونی می باشد، گفت: لازم است مسئولین ذیربط به منظور پیشگیری از فساد اقتصادی توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: بعضی افراد می گویند که اگر برجام نبود جنگ می شد در حالی که اوباما قبل از برجام گفت ما نمی توانیم با این ها وارد جنگ بشویم.این مردم و مدافعان حرم بودند که جلوی جنگ را گرفتند. این قدرت موشکی و نظامی ما هست که جلوی جنگ را گرفته. حال چطور میتوان گفت: برجام جلوی جنگ را گرفته است؟

جوانی اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکای ما یعنی مرگ بر ظلم و ظالم که این اعتقاد قلبی و درونی ماست و به کسانی که معتقدند این شعار در این کشور ظلم ستیز باید محو شود در افکارشان تجدید نظر کنند.

گفتنی است در پایان هم حاضرین از شعر خوانی سلطانی - یکی از شاعران شهرستان- استفاده نمودند سپس دعای روح بخش ندبه توسط مداح اهل بیت اسحاری نصب قرائت شد و مراسم خاتمه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار