به مناسبت آغاز هفته وحدت منتشر شد:

پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۸۹۵۲۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتند.در متن این پیام آمده است:

ماه ربیع مزین به ولادت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، پیامبر مهربانی ها، پیام آور شفقت، عدالت، صلح، معرفت و پیامبر کامل‌ترین دین الهی است.

فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت محمد مصطفی (ص) و نواده ارجمندش، امام جعفر صادق (ع)، همچنین آغاز هفته وحدت که به ابتکار شایسته رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نمادی جاوید از همدلی و یکپارچگی امت اسلام شده است را به یکایک برادران و خواهران عزیز مسلمان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند منان می‌خواهیم تا ما مسلمانان جهان را در مسیر تحقق اهداف متعالی پیامبر گرامی اسلام، یاری بخشیده و یکایک اعضای جامعه اسلامی، به دور از هرگونه اختلاف و در یک کالبد، تعالی بخش هویت اسلامی باشند.

امیدواریم بتوانیم در سایه دین رحمت و مهربانی، همدوش و همگام با یکدیگر، با ایمان و یقین، میراث داری شایسته برای آموزه‌های غنی اسلام و قرآن باشیم و با ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، پیام مهر و رافت اسلامی را در سراسر جهان طنین انداز کنیم.

جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

حسن بیگدلی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار