مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

فعالیت ۲۰۰ روحانی گیلانی در راستای مقابله با کرونا/ حضور شبانه‌روزی روحانیون در بیمارستان‌ها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گیلان ضمن تقدیر از حضور شبانه‌روزی روحانیون در بیمارستان‌ها به منظور خدمت‌رسانی به مردم گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ طلبه در حال فعالیت برای مقابله با کرونا در گیلان هستند.
کد خبر: ۹۲۲۹۹۹۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جلسه کارگروه شرعی ستاد مقابله به کرونا گیلان در رشت با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای بیماران و درگذشتگان مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا توسط طلاب و روحانیون استان اظهار داشت: اقدام‌های جهادی بسیار خوبی توسط روحانیون، طلاب و بسیجیان برای انجام آداب شرعی مبتلایان به ویروس کرونا انجام شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر از حضور شبانه‌روزی روحانیون و طلاب در بیمارستان‌های گیلان افزود: روحانیون و طلاب برای اجرای آداب شرعی بیماران کرونا به‌طور شبانه‌روزی در گیلان حضور فعال دارند و شرایط غسل با رعایت موارد بهداشتی در تمام شهرستان‌ها انجام شده است.

 

وی با اشاره به حضور بیش از 200 طلبه و روحانی فعال در زمینه خدمت‌رسانی به مردم گفت: این روحانیون و طلاب جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بحث مسائل شرعی و حضور در بیمارستان و آرامستان ها و همچنین در زمینه توزیع ماسک و موارد موردنیاز بهداشتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

 

تسخیری با اشاره به اینکه استان گیلان به‌عنوان نمونه کشوری انجام آداب شرعی خاک‌سپاری درگذشتگان مبتلا به ویروس کرونا معرفی‌شده، تصریح کرد: روحانیون با حضور خود در صحنه خدمت‌رسانی باعث دلگرمی مردم و همچنین کادر بهداشت و درمان استان گیلان شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات