فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد؛

لبیک مردم استان البرز به فرمایشات مقام معظم رهبری با توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم استان البرز همدلانه پای کار آمده است تا نشان دهد چگونه می‌توان یک‌صدا مهربانی، فداکاری و امید را ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۲۳۵۰۷۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی در آیین آغازین رزمایش کمک مومنانه در مصلای کرج بیان کرد: جنگ با ویروس کرونا در تمام عرصه و جبهه ها شکل گرفته و برای نشان دادن فصل دیگری از چهره ملت ایران این رزمایش صورت گرفته است.

لبیک مردم استان البرز به فرمایشات مقام معظم رهبری با توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

وی افزود: اقدامات کمک مومنانه،‌ همدلی و مواسات ترجمان همدلی ملت ایران، مغفرت،‌احسان، گذشت و رحم است و همانطور که خداوند فرموده که رحم کنید تا به شما رحم کنند.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: سپاه با کمک تمام نهادها و تشکل ها همچون اوقاف و امور خیریه، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، شهرداری ها،‌ استانداری و... و با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج این تفکر جمعی را شکل داده است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در سه فاز انجام می شود، گفت: مرحله اول این رزمایش در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده، مرحله دوم آن در شب نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن نیز در روز عید سعید فطر انجام می شود.

وی این برنامه را ادامه دار دانست و افزود: کمک به مستمندان به ویژه افرادی که در اثر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده و متضرر شده اند از برنامه های اصلی در این رزمایش می باشد و تمام امکانات جمع شده تا با رعایت کرامت انسانی این کمک ها به دست افراد مورد نظر برسد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته مردم نمی توانند افطاری های جمعی برگزار کنند، پیشنهاد داد تا سرمایه های خود برای این افطاری ها را صرف این کمک ها کنند که اگر این سرمایه ها جمع شود دریایی از کمک ها خواهیم داشت.

نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه با فرمان سردار مولایی به تمام رده ها با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)» آغاز شد.

در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۵۰ هزار بسته معیشتی از طریق قرارگاه های محله محور در بین مردم نیازمند و کم برخوردار و متضرر از کرونا توزیع می شود.

برای توزیع این بسته ها ۱۰۰ خودرو و هفت دستگاه کامیون خاور عهده دار حمل این بسته ها در سرتاسر استان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار