در استقبال از کنگره 10هزار شهید جامعه عشایری؛

توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی در منطقه عشایری صمصامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی در منطقه عشایری صمصامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: به استقبال برگزاری کنگره 10هزار شهید جامعه عشایری کشور و بزرگداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده، شهید شاخص جامعه عشایری، و در ادامه خدمت مؤمنانه، با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، بسته های معیشتی بین عشایری نیازمند منطقه دلی صمصامی توزیع شد.

وی افزود: شعار کنگره شهدای جامعه عشایری کشور، ارائه 10 هزار خدمت به یاد 10 هزار شهید است و در همین راستا با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه صمصامی حضور پیدا کردیم تا ضمن توزیع بسته های معیشتی، مشکلات عشایر از نزدیک بررسی شود.

ایزدی ترویج سیره شهدای جامعه عشایری را مورد توجه قرار داد و گفت: شهدا خون پاک خود را برای حفظ تمامیت ارضی کشور و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدیه کردند و وقتی وصایای شهدا را ملاحظه می کنیم، می بینیم این عزیزان به چند بحث اشاره د اشتند که یکی پشتیبانی از ولایت فقیه و تمسک به اهلبیت علیهم السلام و خدمت به محرومین و مستضعفین است.

وی، با اشاره به مهمان نوازی و پشتکار عشایر منطقه دلی و صمصامی، ادامه داد: در راستای ادامه راه شهدا ما در خدمت مردم عزیز مناطق محروم هستیم .

ایزدی با اشاره به اینکه حجاب شیرزنان عشایر همواره زبانزد بوده و هست، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، ضمن توزیع بسته های معیشتی، محموله های فرهنگی از جمله روسری تقدیم بانوان منطقه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار