رضایی کوچی با اشاره به جزئیات طرح تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران:

تسهیلات ودیعه مسکن تنها برای بازار توقع ایجاد می‌کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران باید هدفمند و اثربخش باشد، گفت: هدف اصلی از افزایش تسهیلات افزایش قدرت مالی مستأجران است، اما طرح کنونی دولت نمی تواند این اهداف را محقق کند.
کد خبر: ۹۲۵۹۹۵۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جزئیات طرح تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران، گفت: طرح ارائه تسهیلات اجاره مسکن این مسئله را نشان می دهد که یا دولت و وزارت راه و شهرسازی بازار مسکن را نمی شناسد و یا اینکه تنها برای رفع مسئولیت دست به تدوین و اجرای چنین طرحی زده است.

 
تولید انبوه مسکن

تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران باید هدفمند و اثربخش باشد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران باید هدفمند و اثربخش باشد، افزود: هدف اصلی از افزایش تسهیلات اجاره، افزایش قدرت مالی مستأجران است، اما طرح کنونی دولت نمی تواند این اهداف را محقق کند.

طرح تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران تنها برای جامعه و بازار توقع و امیدواری ایجاد می کند

وی ادامه داد: تدوین طرحی مانند طرح تسهیلات ودیعه مسکن مستأجران تنها برای جامعه و بازار توقع و امیدواری ایجاد می کند، اما عملا اثرگذار و نتیجه بخش نبوده و تنها موجب بروز تلاطمات بیشتر در بازار می شود.

رضایی کوچی تصریح کرد: طرح تسهیلات ودیعه مسکن نمی تواند به مستأجران کمکی کند و این موضوع دردی از مردم دوا نمی کند.

تنها راه کار مدیریت بازار اجاره مسکن، افزایش تولید و ساخت و ساز است

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: تنها راه کار مدیریت بازار اجاره مسکن، افزایش تولید و ساخت و ساز است تا بازار در عرضه و تقاضا به تعادل رسیده و قیمت ها کاهش یابد./

ارسال نظرات
آخرین اخبار