در آیین امضای تفاهم نامه اشتغال بین سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد امام (ره) عنوان شد

رویکرد مدیریت جهادی 100 درصد انقلابی است

معروفی اظهار داشت : رویکرد مدیریت جهادی 100 درصد انقلابی است و در خدمات‌‌دهی نگاه قومی و مذهبی نداریم و مبنای کار ما خدمت خالصانه است.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۷۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیین امضای تفاهم نامه اشتغال در استان کرمان بین سپاه ثارالله استان کرمان و کمیته امداد امام (ره) که با حضور فرمانده سپاه ثارالله و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی و عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: امروز برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد یکی از روزهای به یادماندنی رقم می‌خورد و ارزشمندترین فعل و اقدام یک انسان بر اساس دستورات دین مبین اسلام و ائمه هدی (ع) خدمت بی‌منت و صادقانه به مومنان است.
وی بیان داشت: مومنانی که امروز شایسته‌ترین بندگان خدا در بهترین حکومت الهی هستند؛ 41 سال پای نظام ایستادند و همه سختی‌ها، مشکلات و کمبودها را تحمل کردند به پای امام و انقلاب و ارزش‌های الهی ایستادند و مردمی که جزو مخاطبان هستند اگرچه دارای محرومیت هستند اما نگاه ما به این عزیزان قطعا ترحم نیست بلکه تکریم با دید اسلام و نظر حضرت آقاست.
معروفی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم بگوییم کمیته امداد، سپاه و بسیج مستضعفان با محوریت بسیج سازندگی برای مردم نوکری کنیم و این تفاهم‌نامه که نوشته می‌شود بزرگترین کارآیی‌اش در فردای قیامت است.
وی اظهار کرد: اگر مخلصانه و برای خدا قدم برداریم در قیامت دست‌مان پر خواهد بود و این همان مکتب حاج قاسم است که رهبری برای جامعه آن را معرفی کرد.
وی بیان داشت: مدیریت جهادی زایده دفاع مقدس است و «نمی‌توانم و چه کنم»، ندارد، ایستادگی و مقاومت و فعل می‌توانیم است، در راه خدمت منتظر دیگران نمی‌مانیم و کوتاه نخواهیم آمد.
معروفی خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت جهادی 100 درصد انقلابی است و در خدمات‌‌دهی نگاه قومی و مذهبی نداریم و مبنای کار ما خدمت خالصانه است.
وی ابراز داشت: در مکتب شهید حاج قاسم در کنار مدیریت جهادی، عمل کردن به فرمان رهبر معظم انقلاب است. این حرکت‌های جهادی جامعه را امیدوار می‌کنند و هر جا تاکنون ورود کردیم نتیجه گرفتیم.
معروفی افزود: بسیج سازندگی آوردن یک الگوی جهادی است، کار جهادی هزینه‌های ما را کم می‌کند، وقت زمان و مشارکت مردمی را بالا می‌برد مشارکت مردم در کار جهادی ماندن کار برای همیشه است.
وی خاطر نشان کرد : زمان‌بندی کار در پروژه‌ها باید حتما مدنظر باشد و زمان برای ما خیلی مهم است.

در ادامه این مراسم سردار محمد زهرایی اظهار داشت: خوشحالم در دیاری هستم که مزین به داشتن ابرمردی مثل حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: الان یک فرصتی بین ما و کمیته امداد امام به وجود آمده که اگر اقدام عاجل و به هنگامی نکنیم خسرانش به ما برمی‌گردد؛ بهترین و طلایی‌ترین زمان را داریم که ظرفیتی از هم‌افزایی وهمگرایی ایجاد شده است.

وی افزود: ما وظیفه داریم همان‌طور که رهبری تأکید دارند تهدید را به فرصت تبدیل کنیم امروز بیکاری به یک تهدید تبدیل شده، نبود صنایع تبدیلی، کارگاه‌های کوچک و تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی و کسب و کارهای خرد  به تهدید و تبعات اجتماعی و امنیتی ختم می‌شود.

زهرایی با بیان اینکه با حضور آدم‌های جهادی که نگاه کاملا انقلابی دارند شبکه مویرگی برای اشتغالزایی ایجاد کردند و اقدامات خوبی در حال انجام است که استان کرمان یکی از استان‌هایی است که الگو عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از آنچه که در توافق‌نامه‌ نوشته شده عمل خواهد شد و  استان به استان می‌رویم و تقاضا داریم هم کشور را در این بحث دنبال کنیم.

2 هزار و 500 شغل ایجاد شود و 91 میلیارد تومان برای این پروژه در سطح استان

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه در بعضی مناطق استان کرمان 30 درصد جمعیت زیرپوشش کمیته امداد است، ادامه داد: خدا را شاکریم الان با همت بسیج، اشتغالزایی ایجاد می‌شود و روح سردار سلیمانی شاد است.

وی با بیان اینکه قرار است 2 هزار و 500 شغل ایجاد شود و 91 میلیارد تومان برای این پروژه در سطح استان در نظر گرفته شده، عنوان کرد: تعهد اشتغال استان کرمان حدود 30 هزار شغل است که عمده این اشتغال توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود. در کشور اعلام شده بالای 41 درصد اشتغال توسط کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: استان کرمان برنامه‌های خوبی با همکاری سپاه در بحث مسکن و جهیزیه ایجاد کردیم و با این برنامه‌ها قوت قلبی برای کمیته امداد ایجاد شده امیدواریم پایان سال 99 همین جا گزارش دهیم که توانستیم تمام برنامه‌ها را محقق کنیم و حتی جلوتر از برنامه‌ هم بودیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار