خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) اسفرورین:

از تولید۴۰ هزار ماسک تا ساخت مسکن در لرستان

منتخب جشنواره مالک اشتر گفت: بیش از ۴۰هزار ماسک از سوی این حوزه تولید و تیم ۲۰ نفره جهادی با تخصص کامل ساختمانی برای بازسازی مناطق سیل زده لرستان حضور داشتند.
کد خبر: ۹۳۰۱۵۱۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مسیب سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) اسفرورین و منتخب جشنواره مالک اشتر کشور در جمع اصحاب رسانه استان ضمن تبریک هفته بسیج در نشست خبری با رسانه گفت: در سال ۱۳۹۴ به عنوان فرمانده حوزه انتخاب شدم و با همکاری و جذب نیروهای مخلص و مردم توانستیم در جشنواره مالک اشتر به عنوان پایگاه نمونه انتخاب شویم. برنامه هایی در حوزه ی جهادی، سازندگی، بصیرت افزایی و فرهنگی، سیاسی، کمک های مومنانه انجام گردید که هدف ما رضایت و کمک به هموطنان با نگاه انقلابی بوده است.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی با هماهنگی بسیج سازندگی ناحیه تاکستان، ۱۲سرویس بهداشتی،۱۸یخچال،ساخت دو واحد خانه عالم،ساخت منزل و دیوار کشی برای نیازمندان، ایجاد صندوق قرض الحسنه، خرید بخاری برای نیازمندان و بستر سازی ۷۵مورد اشتغال از کارهای خداپسندانه حوزه بوده است.

سلیمانی اظهارداشت: یکی از کارهای خوبی که در ایام کرونا انجام شد، شناسایی نیازمندان و طرح محله محور خیرین است، برابر صحبت هایی که با این افراد شده است هر خیر بتواند ۵خانواده را تحت پوشش قرار دهد.تولید ۴۰هزار ماسک در سال ۱۳۹۸ با چهار دستگاه چرخ خیاطی که در سال ۱۳۹۹ نیز ادامه دارد،بیش از ۱۵۰۰۰ماسک در اسپرورین و مابقی در روستاها و بخش توزیع گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اسپرورین و منتخب جشنواره مالک اشتر افزود: ضد عفونی معابر و اماکن عمومی در ۱۲ مرحله و دایر کردن ۱۹ ایستگاه سلامت در شهر و روستاهای اطراف، توزیع ۹۰۰بسته معیشتی برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، اهدای ۲۶۰کارت هدیه به نیازمندان،تهیه ۶مورد جهیزیه،تسویه حساب دفتر ۵۲مورد در سال ۹۸ و ۹۹ از عملکرد حوزه می باشد.

سلیمانی اظهارداشت: در راستای کنترل سرقت و مبارزه با نا امنی گشت های محله محور رضویون به صورت مرتب با آموزش لازم انجام گردیده و رضایت شهروندان را به همراه داشته است. برگزاری حلقه های صالحین با هدف جذب بالا انجام گرفته است راه اندازی هیت های اندیشه ورز در شهر و روستا، برگزاری مراسمات ولادت و شهادت، طرح عروسی بدون گناه اجرا گردید.

وی در پایان گفت: فعالیت های بسیج بر حسب نیاز جامعه صورت می گیرد و هرجا نیاز به استفاده از تخصص باشد ظرفیت های بسیج آمادگی دارد تا در کنار مردم به پیشبرد جامعه کمک کند. اعزام تیم ۲۰ نفره جهادی با تخصص کامل ساختمانی به لرستان، توزیع ۱۴هزار پرس غذا با رعایت پروتکل بهداشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از جمله کارهای این حوزه بوده که با رصد سلسله مراتب به عنوان منتخب جشنواره مالک اشتر انتخاب شده است.

1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار