پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انار در پی درگذشت سردار غلامعلی ابو حمزه

فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان انار در پی درگذشت سردار غلامعلی ابوحمزه پیام تسلیت مشترکی صادر کردند
کد خبر: ۹۳۰۵۲۱۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان انار در پیامی عروج آسمانی جانباز سرافراز سردار غلامعلی ابوحمزه را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 

ما أَصابَ مِنْ مُصيبَةٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ مَنْ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ

(سوره تغابن)

عروج آسمانی جانباز سرافراز سردار "سرتیپ‌دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه " مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس موجب تأسف و تأثر گردید.
این فقدان را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نمائیم.
وی همه عمرش را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد و دائماً در اقصی نقاط کشور کسوت مجاهدت در راه خدا را ترک ننمود در سربازی ولایت و رهرویی خط مبارک شهیدان تردید نداشت و علی‌رغم جسمی دردمند در پاسداری از انقلاب و راه امام خمینی (ره) کوتاهی نکرد. امید است خداوند منان او را با ارباب بی‌کفن مجالست بخشد و با کاوران شهیدان ملحق و محشورش فرماید
اینجانبان فقدان این فرمانده مجاهد و انقلابی بصیر را به خانواده مکرم، بازماندگان و سبزپوشان سپاه تسلیت گفته و از درگاه کبریایی برای وی علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و ثبات قدم توأم با توفیق و اجر خواستارم.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار